گنج قانلو: سرباز کسب مدال برای ایران در مسابقات نظامیان جهان هستم

قهرمان کشور فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با توجه به اینکه چند ماه آینده به سربازی می روم برای مسابقات نظامیان جهان به کره جنوبی اعزام می شوم.

محمد گنج قانلو در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: هفته گذشته در مسابقه پیست قزاقستان در بخش مقدماتی و فینال شرکت کردم که در اثر یک اشتباه دوچرخه سواری ایتالیایی به زمین خوردم، البته ضربه سختی وارد نشد و مشکلی پیش نیامد.
 
وی افزود: هم اکنون پذیرش مسابقات پیست بزرگسالان را در پیش داریم که برای ثبت نام می روم و تا 10 شهریور ادامه دارد سپس سیزدهم همین ماه برای شرکت در دو مسابقات تایم تریل و استقامت جاده به نجف آباد اصفهان خواهم رفت.
 
گنج قانلو  در خصوص حضور در مسابقه نظامیان جهان تصریح کرد:7 مهر ماه برای حضور در مسابقات نظامیان جهان به همراه تیم ملی کره جنوبی می روم زیرا من تا چند ماه آینده سرباز  می شوم.
 
وی در خصوص مکان تمرین بیان کرد:برای انجام تمرینات به جاده می رویم که خطرات خود را دارد و بارها هم در خصوص دادن اسکورت از طرف شهرداری اقدام کردیم اما حتی موتورش را هم ندادند تا بتوانیم یک راننده برای آن بگیریم.
 
قهرمان کشور فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص اهدافش  تاکید کرد: از مربی ام محسن رحمانی که در تمام این سالها در کنارم  بوده تشکر می کنم و اهدافم کسب المپیک است که هنوز سنم برای حضور در مسابقه جاکارتا و حضور در کاپ‌های اروپایی کم است.
 
وی در ادامه اظهار کرد: در اروپا تور جوانان زیاد برگزار می کنند اما فدراسیون می گوید که بودجه نداریم و رکابزنان را نمی‌فرستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار