کرمان؛

رسیدگی به پرونده اختلاس در یکی از سازمانهای دولتی در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب کرمان از رسیدگی ویژه به پرونده اختلاس و تبانی بین پیمانکاران اجرایی و عمرانی با مسئولان یکی از سازمان‌های دولتی خبر داد و گفت: این پرونده در مرحله تحقیقات قرار دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری استان کرمان ، دادخدا سالاری گفت: با پیگیری دادستانی استان 10 میلیارد ریال از وجوه مورد اختلاس توسط متهمان به بیت المال اعاده شده است.

این مقام ارشد قضایی استان کرمان با اعلام اینکه از اواخر سال1390در یکی از سازمان‌های دولتی پرونده اختلاس، تبانی و تحصیل مال نامشروع بین پیمانکاران اجرایی ، عمرانی و مسئولان این سازمان صورت گرفته است ، افزود: در اواخر اسفند سال 1393گزارشی دراین رابطه به دادسرای استان ارسال شد که در یکی از ادارات دولتی بین پیمانکاران و کسانی که مسئول اجرایی و عمرانی بودند با مسئولان این سازمان تبانی و اختلاس صورت گرفته که صحت و سقم این مسئله مورد بررسی و رسیدگی دادستانی قرار گرفت.

سالاری تصریح کرد: دراین پرونده مشخص شد که تبانی و تخلفاتی صورت گرفته که در مرحله نخست سه نفر از مسئولان سابق این سازمان تحت تعقیب قرار گرفتند و ده میلیارد ریال از اموالی که مورد سوء استفاده قرار گرفته بود به بیت المال بازگشته است.

یادآور می شود: در حال حاضر متهمان احضار و تحقیقات از آنان ادامه دارد و گزارش تکمیلی متعاقباً اعلام می شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: پرونده ، اختلاس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.