ساری ؛

کسب رتبه سوم نماینده مازندران در هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

نفرات برتر رشته حفظ 20 جزء سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مقطع شکوفه‌ها در بخش پسرانمشخص شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، مرحله فینال رشته قرائت بخش پسران سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مقطع شکوفه ها ، در رشته های مختلف قرائت،حفظ و ترتیل قران کریم در 6 و 7 شهرویور ماه در تهران برگزار شد.

براساس این گزارش ، حسین زبرجد نماینده مازندران از شهرستان رامسر در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم رتبه سو را کسب نمود.

دو گروه مدیحه سرایی و همخوانی قران کریم و یک مبتهل مازندرانی به نوزدهمین دوره مسابقات سرارسری قرآن کریم راه یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقافو امور خیریه استان مازندران رتبه های برتر نوزدهمین دروه مسابقات مدیحه سرایی و همخوانی و ابتهال(مرحله مقدماتی سراسری) مشخص شدند.

بر اساس این گزارش داوری مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات که از طریق داوری ضبط آثار انجام شد ، ضبط آثار گروه های منتخب تواشیح و همخوانی قرآن برادران و خواهران و مبتهلین توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه انجام و این داوری در سازمان اوقاف توسط داوران مجرب کشور انجام شد.

این گزارش می افزاید: در این مرحله مصطفی قاسمی از جویبار در رشته ابتهال ، رتبه دوم،گروه مدیحه سرایی و همخوانی قرآن(برادران) طه از ساری، رتبه دوم وگروه مدیحه سرایی و همخوانی قرآن(خواهران) نسیم رحمت از بابلسر، رتبه هشتم این دوره از مسابقات را کسب کردند که به مسابقات سراسری راه یافتند.

قابل ذکر است مرحله نهایی نوزدهمین دوره مسابقات سراسری مدیحه سرایی و ابتهال 20 و 21 شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: کسب ، مازندران ، حفظ ، مرحله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.