دبیر فدراسیون وزنه برداری:

ملی پوشان در شرایط ایده الی وزنه می زنند

حسین مقامی گفت: اعضاء تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در سلامت کامل و شرایط ایده آلی تمرین می کنند.

ملی پوشان در شرایط ایده الی وزنه می زنندحسین مقامی دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان خود را برای رقابتهای قهرمانی جهان آذر 27-9 آبان در آمریکا برگزار خواهد شد به همین تمرینات با جدید و با قدرت انجام می شود هدفمان کسب نتیجه در این مسابقات و گرفتن سهمیه المپیک 2016 آرژانتین می باشد.
 
وی تصریح کرد: اردونشینان دو هفته ای است در تهران وزنه می زنند، این اردوها از 7 اردیبهشت سال جاری آغاز شده، یک اردوی یک ماهه در همدان اردوی 21 روزه شهرکرد و اردوی 21 روزه چالوس اردوهایی هستند که تاکنون صورت گرفته است.
 
شاید اردوی سطح دریا و ارتفاع داشته باشیم
 
وی در این باره گفت: اردوهای آماده سازی فعلا در تهران برگزار می شود و برنامه‌ای برای انجام اردو در شهرستان نداریم شاید بر حسب نیاز اردویی نیز در سطح ارتفاع( شمال) و ارتفاع در یکی از شهرهای همدان یا شهرکرد برگزار کنیم.
 
سطح مسابقات جهانی خیلی بالاست
 
مقامی در این مورد تاکید کرد: سطح رقابتهای جهانی با حضور تیم های مطرح دنیا به طبع خیلی بالاست و بهترین ها در آن شرکت دارند.
 
وی در خصوص تیم های مطرح دنیا افزود: چین سالهاست در سطح دنیا مدالهای زیادی کسب می کند، قزاقستان، روسیه، کره جنوبی و شمالی، بلغارستان و ترکیه تیم های خوب جهان هستند.
 
وزنه برداری ایران جزو تیم های برتر المپیک
 
مقامی در این مورد اشاره کرد: از المپیک 48 لندن که حضور داشتیم جزء تیم های برتر این رقابتها بودین و حرفهای زیادی برای گفتن داشتیم.
 
مردان طلایی المپیک‌
 
مقامی درباره مردان طلایی کشورمان در المپیک اذعان کرد: محمد نصیری، حسین توکلی، حسین رضا زاده و بهراد سلیمی وزنه بردارانی هستند که در المپیک ها مدال طلا کسب کردند.
 
مقامی در پایان خاطر نشان کرد: همه چیز برای کسب نتایج مطلوب در مسابقات آسیایی تایلند و جهانی آمریکا مهیاست و اعضاء تیم ملی با روحیه بالا و جدیت تمرین می کنند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار