گودرزی: آینده روشنی در پیش روی وزنه‌برداری است

وزیر ورزش و جوانان گفت: با این شرایط آینده خوب و روشنی در پیش روی وزنه‌برداری است و امیدوارم وزنه برداری یک روز در بالاترین رده‌های قهرمانی قرار بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان که برای بازدید از آخرین تمرینات تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، به کمپ نوسازی شده وزنه برداری در مجتمع 5 سالن ورزشگاه آزادی آمده بود در خصوص دیدارش با ملی پوشان،مسئولان و اهالی وزنه برداری تصریح کرد: امروز روز خوبی را در زندگی‌ام سپری کردم صورت‌های شاد، بشاش و وزنه برداران بااخلاق را دیدم. از علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری تشکر می کنم که همدلی و همزبانی و انسجام را بین جامعه وزنه‌برداری ایجاد کرده و روحیه و نشاط خوبی را به وجود آورده است. از دیدن وزنه برداران روحیه می‌گیرم و یاد دوران جوانی خود می‌افتم. یادم می‌آید در زمان درس خواندن، در دبیرستان، دهنوی حرکت یک ضرب و دو ضرب را به ما یاد می‌داد. به تک تک شما خدا قوت می‌گویم و می‌دانم که کار بسیار سنگینی است.

وزیر ورزش در خصوص کار سخت وزنه برادران تاکید کرد: اگر یک نفر در اردوی تیم ملی بوده و تمرین کرده باشد، شرایط شما را می‌فهمد که در این هوای دم کرده و در شرایط دشوار، تمرین می‌کنید. اجر و ثوابی که شما وزنه برداران می‌گیرید لبخند مردم است و این بزرگ‌ترین پاداش برای شما محسوب می‌شود .دومین مزد قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی که غیر قابل توصیف است. البته نفراتی که اخلاق خوب، صبر و تحمل دارند در دل‌های مردم جاودانه اند و مردم آنها را دوست‌ دارند. امیدوارم یک روز شاهد باشیم که به بالاترین رده‌های قهرمانی برسیدو به تمامی شما خسته نباشید می‌گویم.

گودرزی در خصوص مدیریت علی مرادی در فدراسیون وزنه برداری اظهار کرد: از اردوهای قبلی وزنه‌بردارن بازدید داشتم اما هم اکنون تحرک در وزنه‌برداری بیشتر از قبل شده است.احتمال اینکه دوباره مانند المپیک2000 سیدنی نتایج خوبی بگیریم وجود دارد اما از طرفی رقبا هم حتما کار می‌کنند اما امیدوار هستیم که در المپیک موفق باشند.

وزیر ورزش درخصوص استعدادیابی در وزنه برداری گفت:استعدادیابی در ورزش بسیار مهم است وزنه‌برداری هم باید حتما این کار را انجام دهد. اما در کل آینده خوب و روشنی در پیش روی وزنه‌برداری وجود دارد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار