گودرزی: وزارت از هیچ نامزدی حمایت نکرده است

وزیر ورزش و جوانان در مجمع انتخاب رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: وزارت ورزش از هیچ نامزدی حمایت نکرده فرد خاصی برای ریاست فدراسیون دو و میدانی مد نظر ما نیست.

گودرزی: وزارت از هیچ نامزدی حمایت نکرده است
به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در مجمع انتخابات رئیس فدراسیون دو و میدانی اظهار کرد: رشته‌های دو و میدانی و ژیمناستیک به دلیل این که جز رشته‌های پایه محسوب می‌شوند نیازمند توجه بیشتری بوده و تمام  مسئولان باید از رشته‌های  این چنینی حمایت لازم را انجام دهند.

وی درباره حمایت وزارت ورزش از برخی کاندیدهای خاص بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان هیچ نامزدی را مدنظر ندارد و ما از هیچ فردی برای تصدی پست ریاست فدراسیون دو و میدانی حمایت نکرده‌ایم.

گودرزی افزود: برای رشد و پیشرفت دو و میدانی و بهبود وضعیت کنونی این رشته‌، اهالی دو و میدانی باید وارد عرصه شده و تنها به انتقاد از مسئولان این فدراسیون و گلایه‌های نپردازند به طور حتم وزارت نیز در کنار اهالی ورزش دو و میدانی نقش موثری در  ارتقای این رشته دارد.

گودرزی ادامه داد: هر کسی رای آورد همه باید از وی حمایت کنیم در وزارت کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌ها کسی حق ندارد از پشت میز خود نشسته و برای گرفتن آرا لابی کند مقام معظم رهبری  می‌گوید که رای حق الناس است و اگر کسی رای را نادیده بگیرد گناه کرده است.

وی افزود: در گذشته دو و میدانی در آموزشگاه‌ها و مدارس بیشتر دنبال می‌شد اما در حال حاضر این رشته به حدی افت کرده که باید  دنبال افراد قهرمان بگردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار