شاگردان بائرمن در ویلیام جونز خوش درخشیدند

بسکتبالیست‌های تیم ملی کشورمان که در آخرین مسابقات پیش از شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور دارند تاکنون خوش درخشیدند.

شاگردان بائرمن در ویلیام جونز خوش درخشیدندبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: در این تورنمنت تیم کشورمان در دیدار نخست خود 77 بر 46 کره جنوبی را شکست داد و انتقام خود را از کره ای گرفت.
 
در رقابتهای جام ویلیام جونز آمریکا با 15 قهرمانی و نائب قهرمانی و 7 سکوی سومی در سکوی اول قرار دارد، شاگردان بائرمن با 4 قهرمانی و یک نائب قهرمانی در رده دوم و فیلیپین با 4 قهرمانی و 3 جایگاه سومی در رده سوم جدول قرار دارند.
 
بسکتبالیست‌های تیم ملی کشورمان در سالهای 2009،2010، 2011،2013، قهرمان این دوره رقابتها شده است همچنین تیم بسکتبال مهرام نیز نائب قهرمان این دوره رقابتها در سال 2012 شده است، ملی پوشان کشورمان در دومین بازی خود به مصاف چین تایپه رفت و در نهایت با حساب 88 بر 66 از سد این تیم گذشت، سومین بازی تیم ملی کشورمان مقابل ژاپن است.
 
در این دوره رقابتها هشت تیم از کره جنوبی، نیوزلند، ژاپن، فیلیپین، روسیه، آمریکا، چین تایپه( دو تیم) حضور دارند که تیم ملی کشورمان در چهارمین دیدار خود به مصاف تیم نیوزلند می رود و پس از آن به ترتیب از چهارشنبه تا شنبه به مصاف تیم های آمریکا، فیلیپین، تیم دوم تایوان و روسیه خواهد رفت.
 
شایان ذکر است، حضور در مسابقات جام ویلیام جونز آخرین اعزام شاگردان بائرمن پیش از شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا محسوب می شود که این مسابقات به میزبانی چین از روز اول پاییز تا یازدهم مهر ماه ادامه خواهد داشت که درصورت کسب قهرمانی در کشور چین برای دومین بار ملی پوشان کشور موفق به اخذ سهمیه المپیک خواهند شد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: بائرمن ، بسکتبال ، رقابتها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار