آغاز بيست و ششمين همايش بانکداری اسلامی

بيست و ششمين همايش بانکداری اسلامی با حضور مسئولان ارشد و کارشناسان مالی و بانکی کشور در مركز همايش‌های بين المللی صدا و سيما آغاز به کار کرد .

آغاز بيست و ششمين همايش بانکداری اسلامیبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بيست و ششمين همايش بانکداری اسلامی به همت بانک مرکزی و موسسه آموزش عالی بانکداری با حضور طیب نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی و ولی الله سیف رییس بانک مرکزی و سایر مدیران عامل بانک‌های خصوصی و دولتی و سایر فعالین این حوزه به مدت دو روز آغاز به کار کرد.

بررسي تجربه بانکداري اسلامي در کشورهاي اسلامي ، بررسي تجربه بانکداري اسلامي در کشورهاي غيراسلامي، بررسي الگوي تأمين مالي، تجهيز منابع و خدمات بانک­ها و يا نهادهاي مالي اسلامي بين­ المللي از موضوعات اين همايش است.

در همايش بانکداري اسلامي همچنين  نوآوري­ها در نظام بانکداري جمهوري اسلامي ايران در زمينه شيوه­ هاي تجهيز منابع، روش­هاي تأمين مالي، بکارگيري ابزارها، ارائه خدمات و محصولات، شيوه ­هاي تعامل نظام بانکداري جمهوري اسلامي ايران با بانک­ هاي بين المللي اسلامي و غيراسلامي‌ و راهکار­هاي جديد مورد بحث و تبادل نظر قرار مي گيرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
اجرای همایشات زمانی خوبه که به عمل برسه و تا زمانی که بانکهای کشورمون نسبت به بانکداری اسلامی توجه نشون ندن این همایشات بی فایدست واقعا لازمه که یه بازنگری در سیستم بانکی کشور انجام بشه متاسفانه بحث ربا در بانک ها اصلا بهش توجه نمیشه و بانک ها برای دریافت سود بیشتر اقدام به دادن وام هایی با سودای بالا می کنن اگرم که نتونی پرداخت کنی بهش سود دیرکردم اضافه می شه که دیگه این فاجعه است و متاسفانه نظام بانکی و اقتصادی ما بدون ربا نمی تونه عمل کنه!
آخرین اخبار