ارومیه؛

بیمارستان امام خمینی(ره) با مشکل کمبود تخت مواجه است

مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه گفت: ۸۷ درصد تختهای بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اشغال است و درصد باقی مانده مربوط به بخش سوختی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ جعفر سیاه چشم در بازدید خبرنگاران از بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه گفت: در طول یکسال گذشته خدمات مطلوبی برای جلب رضایت مراجعه کنندگان و بیماران این بیمارستان انجام و 600 خط مشی ابلاغ شده وزارتخانه نیز اجرا شده است..

وی با اشاره به اینکه 497 تخت فعال در بیمارستان امام خمینی(ره) وجود دارد بیان کرد: تاکنون دو هزار و 500 مورد پیوند کلیه، 29 هزار و 611 مورد عمل جراحی، 343 مورد پیوند قرنیه، 6 پیوند مغز و استخوان و 7 پیوند غضروفی انجام شده است.

وی با اشاره به اصلی ترین مشکل بیمارستان امام ارومیه گفت: کمبود تخت و جوابگو نبودن آنها برای بستری و تحت نظر بودن بیمار از اساسی ترین مشکلات این بیمارستان به شمار می رود.

سیاه چشم افزود: در این باره قسمت اورژانس بیمارستان بیشتر شکایات را به خود اختصاص داده و روزانه 150 تا 180 نفر به این بخش مراجعه می کنند که خود توجه ویژه ای را می طلبد.

وی با بیان اینکه دو متخصص در اورژانس این بیمارستان به صورت 24 ساعته فعالیت می کنند تصریح کرد: بخش پشتیبان نیز در این بیمارستان کم بوده و بیمار برای رسیدگی باید ساعتها به انتظار بنشیند.

سیاه چشم بیان کرد: سال گذشته 395 هزار و 32 نفر به درمانگاه بیمارستان مراجعه کرده که این نیز سبب ایجاد چهار درمانگاهای اقماری در سطح آذربایجان غربی شد.

وی اظهار داشت: روزانه یک هزار و 700 مورد مراجعه کننده به درمانگاه بیمارستان انجام شده و اکنون نیز 87.23 دهم درصد تختهای بیمارستان اشغال بوده و درصد باقی مانده مربوط به بخش سوختگی است.


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.