خامسیان به باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

دیدار عارف با اعضای شورای نگهبان

مسئول رسانه‌ای دفتر محمدرضا عارف گفت: عارف تاکنون با تعدادی از اعضای شورای نگهبان و مسئولان اجرایی دخیل در امر انتخابات جلساتی داشته و احتمالا در آینده هم خواهد داشت.

دیدار "علیرضا خامسیان" مسئول رسانه‌ای دفتر عارف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به سوالی درباره سخنان اخیر "محمدرضا عارف" مبنی بر رایزنی وی با شورای نگهبان در رابطه با انتخابات اسفند 94 اظهار داشت:  عارف بدلیل آنکه مورد وثوق ارکان تصمیم‌گیر نظام است و به خاطر شخصیت ذو وجهینی که دارد از گذشته تلاش می‌کرد تعاملات مناسبی با مسئولان داشته باشد و اکنون که به انتخابات نزدیک می‌شویم علی‌القاعده این تعاملات و رایزنی‌ها بیشتر می‌شود.
 
وی درباره افرادی که عارف با آنها رایزنی کرده است، گفت: عارف  با تعدادی از اعضای شورای نگهبان و مسئولان اجرایی دخیل در امر انتخابات جلساتی داشته و در آینده هم خواهد داشت.

مسئول رسانه‌ای دفتر عارف درباره ماهیت این دیدارها  و رایزنی ها خاطرنشان کرد: اصولگرایان هم با اعضای شورای نگهبان رایزنی‌هایی داشتند، در گذشته بخاطر برخی سوء برداشتها تعاملات اصلاح‌طلبان با مسئولان دخیل در امر انتخابات کمرنگ شده بود که خوشبختانه با فضای خوبی که در کشور بعد از انتخابات ریاست جمهوری حاکم شده است اینگونه تعاملات پررنگ‌تر شده است.

به گفته خامسیان، اصلاح‌طلبان مشکلی برای تایید صلاحیت ندارند.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان از جریانات اصیل درون نظام محسوب می‌شوند، افزود: بخاطر برخی سم‌پاشی‌های جریان تمامیت‌خواه، ذهنیت‌های ناصوابی نسبت به برخی اصلاح‌طلبان شکل گرفته بود که امیدواریم با رعایت اخلاق در آینده شاهد تفاهم و برادری میان جریانات مختلف سیاسی با حفظ هویت‌شان باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار