افتخاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ستاد انتخابات جبهه پیروان و موتلفه فعالیت خود را آغاز کرد/ شکل‌گیری کمیته انتخابات بانوان

عضو حزب موتلفه گفت: ستاد انتخابات جبهه پیروان و حزب موتلفه فعالیتشان را آغاز کرده‌اند.

لاله افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص ارائه درخواست به جامعتین برای معرفی نمایندگانی جهت شکل‌گیری شورای هماهنگی اصولگرایان اظهار داشت: اکثریت اصولگرایان محور جامعیتن را قبول دارند البته برخی‌ها معتقدند در کنار جامعتین می‌توان از ظرفیت‌های دیگر مانند فقها استفاده کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر جامعتین نمایندگانی داشته باشد، کمک می‌کند تا نظر روحانیت تامین شود و تعامل برای همگرایی صورت گیرد.

افتخاری، معرفی نمایندگان جامعتین در جهت شکل‌گیری شورای هماهنگی اصولگرایان را نقطه عطفی برای جریان اصولگرایی دانست و گفت: مهم‌ترین برنامه ما برای انتخابات تلاش در جهت وحدت اصولگرایان است.

وی اظهار داشت: ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری که متشکل از 18 تشکل بوده و حزب موتلفه اسلامی هم جزء این مجموعه است، فعالیت خودش را در این زمینه آغاز کرده است و تلاش بر این است که گام به گام پیش بروند.

افتخاری در پایان خاطر نشان کرد: کمیته انتخابات بانوان شکل گرفته است و اعضا تا حدود زیادی مشخص شده‌اند که از گروه‌های مختلف تشکل‌های عضو و همسو در آن حضور دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار