ساری؛

کشاورزان مازندرانی همچنان چشم به راه آفتاب

آسمان مازندران بارانی و با کاهش محسوس دما پیش بینی شده است.

کشاورزان مازندرانی همچنان چشم به راه آفتاب به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛  رئیس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه بارشهای زودهنگام پاييزی در برخی نقاط استان که از ديشب آغاز شده بود همچنان ادامه دارد گفت: شهرستانهای بلده با 9 میلیمتر، قائم شهر، سیاه بیشه و نوشهر هر کدام با 5 میلیمتر و آمل و ساری با 2 میلیمتر، به ترتیب بيشترين حجم بارشها را تا کنون به خود اختصاص دادند.

اسدی با بیان اینکه با تقویت جریانات خنک و مرطوب شمالی و عبور تراز میانی جو از روی نوار شمالی کشور، سامانه بارش زا در کماکان ادامه دارد افزود: انتظار می رود طی ساعات آینده بر شدت رگبار و رعد و برق در برخی مناطق استان چون بلده و افزوده شود.

وی با اشاره به اینکه بارش باران و رعد و برق همراه با باد شدید و کاهش دما امشب و فردا در استان ادامه دارد، به احتمال آبگرفتگی در معابر و سطح مازندران اشاره و به احتیاط هنگام تردد در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق کوهستانی به دلیل مه آلوده شدن هوا تاکید کرد.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: از ظهر فردا شاهد کاهش ابرناکی هوای استان خواهیم بود و در روزهای پنج شنبه و جمعه نیز، استقرار جوی پایدار و آسمانی صاف تا نیمه ابری انتظار می رود.

اسدی بیشینه دمای کنونی مرکز مازندران را با 4 درجه کاهش نسبت به روز گذشته 27 و کمینه دمای آن را 20 تا 21 درجه سلسیوس اعلام کرد.

همچنین دریا امروز و فردا مواج و سمت باد نیز شمال شرقی تا غرب با سرعت تقریبی 6 تا 15 متر بر ثانیه اعلام شده است.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.