حاج رضایی: لحن کی‌روش به منتقدین طعنه‌آمیز است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: کی‌روش جواب منتقدانش را نسبت به نتیجه بازی ایران - گوام با طعنه‌ داد.

امیر حاج رضایی در گفتگو با خبرنگارحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: این درست که تیم ملی کشورمان موفق شده در ایران و در شهر تیریز در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2002 (سال 1379) تیم ملی گوام را با نتیجه 19 بر صفر شکست دهد، اما به هیچ وجه  نمی‌شود فوتبال را پیش‌بینی کرد زیرا تیم ملی ما به یک تیم جوان تبدیل شده و باید گفت، آنها نیازمند زمان هستند.

وی در ادامه افزود: تیم ملی گوام دیگر آن تیم ضعیف چند سال پیش نیست که ما بتوانیم آن نتیجه را تکرار کنیم، چون وضعیت آنها هم از نظر مالی و همچنین فوتبالی بهتر شده و با استفاده از یک مربی اروپایی و در اختیار داشتن چند بازیکن مهاجر خوب توانسته اند نتایج قابل قبول و دور از انتظاری را آن هم با بدست آوردن 6 امتیاز کامل کنند.

حاج‌رضایی افزود: مسئولان باید طوری فضای فوتبالمان حاضر کنند که هم از نظر روحی و روانی بدون کوچکترین مشکلی تیم ملی ایران بتواند در رقابت‌های گوناگون حاضر شود و همچنین کاری کنیم سرمربی فقط به ارنج کردن تیم خود فکر کند زیرا کی‌روش به اعتقاد من یک مربی بسیار باهوش و توانا و همچنین با کارنامه خوب و درخشان است.

حاج‌رضایی در پایان گفت: کی‌روش با بکار بردن جمله نتیجه بازی ایران- گوام برای 3هزار سال پیش است می توان گفت: به نوعی به منتقدانش طعنه زده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار