خبیری: خبر برنامه 90کذب بود

سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه سایپا، ضمن اعلام کسر مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم در زمان مدیریت گذشته از حذف این بند در قرارداد سال جدید خبرداد.

حسین خبیری سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه سایپا در  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اقدام این باشگاه در کسر مبلغ قرارداد بازیکنان مصدوم بیان کرد: این موضوع را تکذیب می‌کنم، البته این مسئله در زمان مدیریت قبلی باشگاه سایپا وجود داشته و مربوط به فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتراست.

وی ادامه داد: مدیریت سابق باشگاه بندی را در قرارداد بازیکنان گنجانده بود که اگر بازیکنی به دلیل مصدومیت نتواند در مسابقات شرکت کند به اندازه تعداد غیبت در بازی‌های سایپا از قراردادش کسر می‌شود.

وی افزود: پس از این بیت‌الله رضایی سمت مدیرعاملی سایپا را به عهده گرفت با تشخیص درست، این بند را از قرارداد بازیکنان حذف کرد، چرا که وی اعتقاد دارد انسانی نیست بازیکنی که به خاطر تیم مصدوم شده به حال خود رها گردد.

خبیری در خصوص مطرح شدن این موضوع از سوی بازیکنان سایپا گفت: بازیکن عضوی از خانواده سایپا است و نباید با حاشیه درست کردن علیه باشگاه کار خود را پیش ببرد.

بازیکنان معترض می‌توانند با حضور در باشگاه خیلی راحت مشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشته و با تدبیر این مسائل را حل کنند. درست نیست مسائل درون خانوادگی سایپا رسانه‌ای شود.

سخنگوی باشگاه سایپا درباره این که اگر بازیکنی با مصدومیت کوتاه مدت مواجه شود نیز شامل کسر مبلغ قرارداد می‌شد بیان کرد: این موضوع را باید از همان مدیری پرسید که بدون توجه به برخی مسائل اضافی مبلغ قرارداد مصدوم را کسر می‌کرد.

خبیری ادامه داد: البته من نمی‌دانم چرا این موضوع همزمان با بحث قرارداد سروش فیروزی در برنامه 90 مطرح شده است . امیدوارم این موضوع سهوی بوده و از قبل برنامه‌ریزی نشده باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار