داورزنی: صدقه می‌دهیم تا بازیکنانمان مصدوم نشوند

رئیس فدراسیون والیبال ایران با اشاره به اینکه اگر مصدومیتی گریبان بازیکنان ما را نگیرد عملکرد خوبی خواهیم داشت گفت: برای مصدوم نشدن بازیکنان تیم ملی صدقه می دهیم.

داورزنی: صدقه می‌دهیم تا بازیکنانمان مصدوم نشوند
به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا داورزنی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران در آستانه حضور در رقابت‌های جام جهانی والیبال اظهار کرد: مردم نگران نتایج ضعیف تیم ملی در جام وادنر نباشند جام جهانی برای ما مهم است و تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین عملکرد ممکن به کار می‌بریم.

داور زنی تصریح کرد: جام جهانی یکی از راه‌های رسیدن به المپیک است با این حال اگر بین چهار یا شش تیم نهایی قرار بگیریم عملکرد راضی کننده ای داشته‌ایم و اگر موفق به کسب سهمیه المپیک شویم یک رکورد تاریخی در رشته‌ها برای کشور ثبت خواهیم کرد.

وی به حریفان ایران در رقابت‌های جام جهانی اشاره کرد و گفت: نخستین بازی ما با آرژانتین است که این تیم در مسابقات پن امریکا اخیرا عنوان قهرمانی را به دست آورده است و از آمادگی خوبی برخوردار است با این حال ما هم تمرینات خود را پی گرفته‌ایم و با آمادگی کامل مقابل این تیم به میدان خواهیم رفت.

داور زنی افزود: حریفان بعدی ما که در یک شهر دیگر ژاپن به مصاف آن خواهیم رفت حریفان سخت‌تری هستند مانند روسیه و آمریکا که باید بهترین نتیجه را مقابل آن کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار