فرخی: تمرینات تیم ملی ساحلی نوجوانان از 20 شهریور آغاز می شود

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان گفت: تمرینات آماده سازی این تیم از 20 شهریورماه با حضور هفت بازیکن آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز فرخی که به تازگی مسئولیت تشکیل و هدایت تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان را بر عهده گرفته است، درباره برنامه های خود برای این تیم گفت: فعلا و تا مشخص شدن زمان و مکان مسابقات قهرمانی آسیا هر ماه یک اردو برگزار خواهیم کرد تا بازیکنان آمادگی نسبی خود را حفظ کنند.

وی تصریح کرد: بعد از مشخص شدن زمان و مکان مسابقات قهرمانی آسیا اردوها را فشرده تر پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم برای مسابقات آماده شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان درباره نحوه گزینش بازیکن گفت: برای اردوی نخست هفت بازیکن برتر مسابقات قهرمانی زیر 19 سال ارومیه را که در شرایط سنی نوجوانان قرار داشتند، انتخاب کردیم.

وی گفت: مسابقات ارومیه زیر 19 سال بود و به نظر من باید یک دوره مسابقات قهرمانی کشور والیبال ساحلی برای زیر 17 سال برگزار کنیم تا ساحلی بازان نوجوان در آن شرکت کنند و استعدادها بهتر شناسائی شوند.

وی افزود: در مسابقات ارومیه برخی استان ها به دلیل گرفتاری های مختلف نتوانستند نماینده داشته باشند. از سوی دیگر وقتی 19 ساله ها باشند عملکرد 17 ساله ها به چشم نمی آید، اما در رقابت هایی که برای زیر 17 سال باشند، عملکرد آنان بهتر دیده خواهد شد.

فرخی یکی از مشکلات والیبال ساحلی را فعال نبودند باشگاه های سالنی در آن دانست و گفت: حضور در این رشته هزینه زیادی ندارد و اگر بتوان با راهکاری باشگاه های سالنی را در ساحلی هم فعال کرد، کمک زیادی به رشد و توسعه این ورزش به ویژه رده سنی پایه خواهد داشت.

وی درباره اردوی تیم ملی نوجوانان در نیمه دوم شهریورماه گفت: هفت بازیکن شامل محمدرضا حضرت پور، مرتضی شریفی، محمد زیرک و امیر شیرنژاد از ارومیه، رسول لمیرلی از گلستان، ارشیا اکبری و ادریس خداپرست از گیلان به این اردو دعوت شدند.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان گفت: این اردو از 20 شهریورماه به مدت شش روز در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
برچسب ها: والیبال ، ساحلی ، فرخی ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار