والیبال ساحلی زیر 19 سال - ارومیه

چهره تیم‌های برنده مشخص شد

روز نخست اولین دوره رقابت‌های والیبال ساحلی ارومیه در مرحله گروهی پیگیری شد.

چهره تیم‌های برنده مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روز نخست رقابت‌های والیبال ساحلی زیر 19 سال به میزبانی ارومیه با مشخص شدن چهره تیم‌های برنده پیگیری شد.

در اولین بازی ، تیم‌های یزد الف و چهارمحال بختیاری ب به مصاف هم رفتند که در پایان تیم یزد الف توانست دو بر صفر چهارمحال بختیاری را شکست دهد.

در دومین بازی که هم‌زمان با بازی اول برگزار شد دو تیم آذربایجان‌شرقی الف و آذربایجان‌غربی ج در مقابل هم به میدان رفتند که تیم هیئت والیبال آذربایجان‌غربی ج توانست هر دو ست را با نتیجه 21 بر 17 به نفع خود به پایان برساند.

سومین دیدار بین تیم‌های آذربایجان‌غربی الف که به نام منطقه آزاد تجاری ماکو در این رقابت‌ها شرکت کرده است و یزد ب برگزار شد که بازهم یاران آذربایجان‌غربی الف توانستند با نتایج قاطع 21 بر 7 و 21 بر 8 در دو ست پیاپی حریف خود را از پیش‌رو بردارند.

در بازی چهارم تیم هرمزگان الف توانست  2 بر صفر حریف خود تیم آذربایجان‌شرقی ب را شکست دهد.

بازی پنجم که یکی از حساس‌ترین مسابقات روز اول به شمار می‌رفت بین تیم‌های آذربایجان‌غربی ب و گلستان الف برگزار شد و دو تیمی که قدمتی طولانی در والیبال دارند و جز امیدهای قهرمانی هستند اما این تیم آذربایجان‌غربی ب بود که توانست گلستان الف را در دو ست پیاپی و با نتایج 21 بر 19 و 21 بر 15 شکست دهد.

در ششمین بازی تیم‌های مازندران الف و هرمزگان ب مقابل هم به میدان رفتند که تیم مازنداران الف دو بر صفر تیم هرمزگان ب را شکست داد. بازی هفتم نیز بین تنها نماینده تهران و تیم گیلان ج برگزار شد که تیم گیلان ب دو بر صفر از سد تهران گذشت.

در بازی هشتم تیم گیلان الف توانست تیم خراسان شمالی ب را دو بر صفر شکست دهد و در بازی نهم این تیم مازندران ج بود که در مقابل حریف خود تیم خراسان رضوی الف به برتری رسید.

بازی دهم بین تیم‌های اصفهان و مازندران ب برگزار شد که تیم مازندران ب دو بر یک نتیجه بازی را به خود اختصاص داد و در بازی یازدهم دو تیم خراسان‌ شمالی الف و تهران مقابل هم به میدان رفتند که تیم خراسان شمالی الف توانست 21 بر صفر تهران را از پیش رو بردارد.

بازی دوازدهم بین تیم‌های هرمزگان الف و گلستان ج برگزار شد که تیم هرمزگان الف توانست با شکست دو بر صفر از حریف قدرتمند خود، پیروز از زمین خارج شود.

 دیگر دیدار مهم روز اول مسابقات صف‌آرایی تیم منطقه آزاد تجاری ماکو مقابل گلستان ب بود که تیم آذربایجان‌غربی الف توانست با درخشش دو یار ارزشمند خود به نام‌های مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت‌پور تیم گلستان ب با نتایج 21 بر 19 و 21 بر 11 از پیش رو بردارد.

این مسابقات از صبح امروز کار خود را در زمین ساحلی غدیر ارومیه آغاز کرده است و سه روز به طول خواهد انجامید. بر اساس برنامه این مسابقات در دو مرحله صبح و بعداز ظهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار