ساری؛

تشکیل ستاد بحران با حضور دستگاههای خدمات رسان در آمل

سرپرست فرمانداری ویژه آمل تشکیل ستاد بحران با حضور دستگاههای خدمات رسان در آمل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، احمد منفرد در اشاره به بارندگی شدید که سه شنبه شروع شده است گفت: پس از شروع باران شدید ستاد بحران با حضور دستگاههای خدمات رسان در فرمانداری تشکیل شد.

وی افزود: بارندگی شدید از کیلومتر 20 تا کیلومتر 30 در محورهراز موجب جاری شدن سیلاب ، ریزش کوه و انباشت گل و لای در سطح جاده هراز گردیده است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل با تاکید بر اینکه کلیه عوامل راه و شهرسازی مشغول پاکسازی جاده هراز هستند بیان داشت: به جهت ریزش سنگ، ترافیک سنگین در جاده هراز ایجاد شده بود و رفت وآمد به کندی صورت می گرفت که با حضور عوامل اداره راه و شهرسازی آمل و به کار گیری سه دستگاه لودر از اداره مذکور و معدن داران منطقه نسبت به پاکسازی محور هراز اقدام شده است.

منفرد افزود: در هماان ابتدای شروع بارندگی شدید محور راه های روستایی نمارستاق ، خشواش ، هلی چال و شاهزید به علت شدت بارندگی بسته شده بود که تلاش عوامل در جهت رفع انسداد و بازگشایی محور های فرعی ادامه دارد.

وی ادامه داد: در منطقه لاریجان بارندگی شدید همراه با تگرگ که روز گذشته شروع شده بود موجب جاری شدن سیل و مسدود شدن راههای روستایی گردیده است که علاوه بر حضور نیروهای بومی و شهرستانی در جهت پاکساری این مسیرها، درخواست ماشین آلات سنگین جهت پاکسازی و بازگشایی محورهای روستایی مذکور از طریق اداره کل راه و شهرسازی را نمودیم.

وی در اشاره به جاری شدن سیل در منطقه چلاو اشاره داشت و افزود:بارش باران در منطقه چلاو باعث جاری شدن سیل شد که رفت و آمد به کندی صورت می گیرد ودر مناطق جنگلی و کوهستانی شاهد ریزش سنگ در جاده هستیم که بوسیله ماشین لودر اداره راه وشهرسازی مشغول پاکسازی هستیم.

منفرد در پایان ادامه داد: خوشبختانه تا این ساعت هیچ گونه خسارت جانی گزارش نشده است.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: تشکیل ، خدمات ، بحران ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.