ساری ؛

امضای قرارداد ساخت سیلوی غلات در بندر امیرآباد

قرارداد ساخت سیلوی غلات با سرمایه گذاری 95 میلیارد ریال در بندر امیرآباد بهشهر امضاء شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛  قرارداد ساخت سیلوی غلات با ظرفیت 41 هزار تن با مبلغ سرمایه گذاری 95 میلیارد ریال با شرکت سرمایه گذار تاید واتر خاورمیانه در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ؛ مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر با اشاره به اینکه بندر امیرآباد تنها بندر پایلوت غلات در شمال کشور است گفت : قرارداد احداث این سیلو به صورت B.O.T وبه مدت 15 سال است.

خدمتگزار افزود: مدت زمان تعیین شده برای اتمام ساخت این سیلوی 41 هزار تنی، یکسال است.

وی به رشد 37 درصدی میزان واردات غلات در پنج ماه نخست سال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل اشاره و تاکید کرد با احداث این سیلو مبادلات غلات در بندر امیرآباد به عنوان تنها بندر متصل به شبکه سراسری راه آهن رشد چشمگیری خواهد داشت.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر گفت : با بهره برداری از این سیلو ها ظرفیت نگهداری سالانه غلات در بندر امیرآباد به میزان 410 هزار تن افزایش می یابد.

خدمتگزار افزود: بندر امیرآباد با قرار گرفتن در مسیر بین المللی کریدرو شمال – جنوب و دارای اراضی وسیع پشتیبانی قابل بهره برداری تا 2 هزارو120 هکتار از استراتژیک ترین بنادر شمال کشور است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: امضاء ، ساخت ، غلات ، قرداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.