یزد؛

برگزاری هشتمین جشنواره سراسري قرآني دانشجويان و دانش آموزان سما در یزد

هشتمین جشنواره سراسري قرآني دانشجويان و دانش آموزان سما (طرح قدس) به ميزباني مرکز آموزشی فرهنگی سما دانشگاه آزاد اسلامي یزد برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛محمد رضا رحیمی معاونت سما واحد یزد گفت :  این جشنواره سه روزه در رشته های قرائت به روش ترتیل، قرائت به روش تحقیق، حفظ و ترجمه، پژوهش، تفسیر و مفاهیم و با حضور بیش از  400 شرکت کننده  از روز سه شنبه 17 شهریور ماه آغاز و روز پنجشنبه 19 شهریور با اهدای جوایز به برگزیدگان ، به کار خود پایان خواهد داد.

رحیمی افزود : شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبلاگ هشتمین جشنواره طرح قدس به آدرس www.yazd-samacollage.ir  مراجعه نمایند.

وی اظهارداشت : این جشنواره به منظور فراهم آوردن زمینه انس بیشتر دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان با مفاهیم بلند قرآن کریم در سازمان مدارس سما برگزار می شود.

گفتنی است جشنواره قرآن در سما با مسئولیت معاونت فرهنگی و دانشجویی سازمان سما از سال تحصیلی 88-1387 در مدارس و آموزشکده های سما و در پی انجام رسالت خطیر آموزشی و تربیتی و به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآن و عترت در بین مخاطبین و در سه مرحله واحد(مدارس وآموزشکده)، استان وکشوری برگزار می گردد .

انتهای پیام/گ

برچسب ها: جشنواره ، سراسری ، قرآن ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.