سیستان وبلوچستان؛

برگزاری اولین جشنواره سراسری قرآن و عترت هلال‌احمر در سیستان وبلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان از برگزاری اولین جشنواره سراسری قرآن و عترت سازمان جوانان ‌هلال‌احمر استان در شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، راشکی در این مراسم گفت: از آنجا که فلسفه وجودی تشکیل سازمان جوانان حضور موثر، فعال و متعهدانه جوانان و نوجوانان در ارائه خدمات بشردوستانه و خیرخواهانه است، تلاش در زمینه مستحکم کردن پیوند آنان با قرآن و تربیت اسلامی امری مهم و ضروری است.

وی افزود: سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با هدف ارتقاء دانش و سلامت دینی، معنوی و تقویت روحیه خدمت به همنوعان و نیازمندان، نخستین جشنواره سراسری قرآن و عترت را در سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی برای اعضای داوطلب و کارکنان هلال‌احمر برگزار کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: این سازمان با در‌نظر گرفتن رده سنی18 تا 29 سال ویژه اعضای جوان در دو گروه خواهر و برادر اقدام به برگزاری این جشنواره کرد.

راشکی گفت: رشته‌های مسابقه عبارتند از قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 2 جزء، 5 جزء، 10 جزء و 20 جزء قرآن کریم، اذان، مفاهیم قرآنی، حفظ احادیث موضوعی، حفظ آیات موضوعی و دل نوشته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.