جشنواره ماهیگیری در انزلی برگزار شد

بزرگ‌ترین جشنواره ماهیگیری استان گیلان در انزلی در میان استقبال شهروندان این شهر برگزار شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این جشنواره ماهیگیری صبح جمعه با همکاری ادارات ورزش و جوانان، بنادر و دریانوردی و شهرداری انزلی در محل موج شکن این شهرستان در میان استقبال شهروندان برگزار شد.

دبیر ورزش های همگانی گیلان با اشاره به اینکه انزلی ظرفیت توسعه چنین برنامه هایی را در سطوح بالاتر دارد، گفت: با توجه به سابقه تاریخی مردم انزلی در زمینه ماهیگیری و همچنین عجین شدن آن با فرهنگ و زندگی شهروندان این شهر بندری،  استقبال خوبی از این برنامه مفرح شد.

 امین افقی با بیان اینکه مشارکت اجتماعی شهروندان و فعالان شهرستان از نکات مثبت این برنامه است، افزود: تلاش ما بر این است که با حمایت های مسئولان شهری و استانی شاهد برگزاری چنین جشنواره هایی در سطح ملی باشیم.

سرپرست هیات ورزش های همگانی بندر انزلی نیز در حاشیه این برنامه با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این جشنواره، فقط لذت بردن از ماهیگیری بوده،  گفت: یکی از مواردی که در این برنامه مدنظر قرار گرفت تحویل بزرگترین ماهی از سوی شرکت کنندگان و حتی المقدور به صورت زنده بود.

امیر حداد نژاد فرهنگ سازی زیست محیطی را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و افزود: پس از اعلام داوری مسابقه، ماهیگیر برنده ماهی را در دریا رها کرد.

وی به برنامه های آینده این هیات اشاره کرد و گفت: همایش پیاده روی کارمندان در موج شکن جدید و مسابقه دو مادربزرگ ها به همراه نوه هایشان از برنامه های آینده هیات ورزش های همگانی در شر انزلی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.