آیا آلکاتل کاربردی و ارزان است؟

تولیدات شرکت آلکاتل-لوسنت بر روی سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای تلفن ثابت، تلفن همراه، شبکه و پروتکل اینترنت متمرکز می‌باشد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آلکاتل-لوسنت، (به انگلیسی: Alcatel-Lucent) شرکت چندملیتی ارائه‌دهنده تجهیزات مخابراتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر پاریس، فرانسه مستقر می‌باشد.

این شرکت طیف وسیعی از دستگاه‌ها و تجهیزات ارتباطاتی را به اپراتورها، شرکت‌ها و دولت‌ها در سراسر جهان عرضه می‌نماید و آنها را قادر می‌سازد، که خدمات صوتی، تصویری و دیتا را، برای مشتریان خود، فراهم سازند.

آیا آلکاتل کاربردی و ارزان است؟//// در حال کار

این شرکت، مالک اصلی آزمایشگاه‌های بل است، که بعنوان بزرگترین مرکز پژوهشی در صنعت ارتباطات محسوب می‌شود. کارکنان آزمایشگاه‌های بل تاکنون موفق به دریافت ۷ جایزه نوبل شده‌اند و دارای بیش از ۲۹٫۰۰۰ اختراع ثبت شده می‌باشند.

آلکاتل در ادامه ی نمایش جذابش در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ دست به معرفی از جدیدترین گوشی های هوشمند ارزان قیمت خود زده است. یکی از این گوشی ها OneTouch Pixi First نام دارد.


در درون این گوشی هوشمند، یک پردازنده ی ۱٫۲ گیگاهرتزی چهار هسته ای خوابیده است که می تواند به داده های ۳G دسترسی داشته باشد.
این گوشی هوشمند ۴ اینچی، ضخامتی معادل ۹٫۷ میلی متر دارد، پس ما با یک گوشی نازک و بلند طرف هستیم. برای انتخاب این گوشی ۴ رنگ را در اختیار دارید، نقره ای، خاکستری، طلایی و صورتی.


آیا آلکاتل کاربردی و ارزان است؟
متاسفانه با این که می دانیم این گوشی قیمت پایینی خواهد داشت اما از قیمت دقیق آن اطلاعی نداریم.

پایان پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.