وین رونی با دمپایی در برنامه تلویزیونی زنده!+عکس

نگار شکسته شدن این رکورد برای مهاجم تیم ملی انگلیس آنقدر شگقتی آفرین بود که او را با دمپایی به استودیو برنامه زنده بفرستد!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دیشب در بازی های مقدماتی یورو ۲۰۱۶ تیم ملی انگلیس موفق شد با ۶ گل سن مارینو را شکست دهد و مقتدرانه به این رقابت ها صعود کند. وین رونی مهاجم تیم منچستر یونایتد، در دقیقه ۱۳ اولین گل تیمش را به ثمر رساند و به یک رکورد تاریخی رسید.

رونی در این مسابقه تعداد گل های ملی خود را به عدد ۴۹ رساند و از این نظر در کنار سر بابی چارلتون، مهاجم افسانه ای سال های دور تیم ملی انگلیس قرار گرفت. رونی هم مثل چارلتون در ۱۰۶ بازی ملی این تعداد گل را به ثمر رسانده است.

 ،انگار شکسته شدن این رکورد برای مهاجم تیم ملی انگلیس آنقدر شگقتی آفرین بود که او را با دمپایی به استودیو برنامه زنده بفرستد!

همانطور که در عکس مشاهده می کنید وین رونی و روی هاجسون بلا فاصله بعد از اتمام بازی دیشب مقابل سن مارینو به یک برنامه تلوزیونی رفتند و درباره رکورد شکنی ستاره سه شیر ها صحبت کردند. نحوه حضور رونی در این مصاحبه خیلی جالب بود.

گرمکن ورزشی، شرت ورزشی، جوراب ورزشی. چیز هایی است که نسبتا طبیعی و قابل تحمل به نظر می رسند. اما کنار آمدن با دمپایی های رونی کار خیلی سختی است! هر چه قدر هم که حس شود مارک شرکت معتبر نایکی روی دمپایی های او حک شده بود!


وین رونی با دمپایی در برنامه تلویزیونی زنده!+عکس

این عکس آنقدر جالب بود که بعد از مسابقه سوژه اصلی صفحه های افراد مختلف در شبکه های مجازی شد.‏

منبع:خبرآنلاین
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار