روانشناس غربی هشدار داد:

با همسرتان زیاد قاطی نشوید!

اخیرا محققان به این نتیجه رسیده اند که زوج های موفق در صفحات اجتماعی یکدیگر را دنبال نکرده و باهم دوست نمی شوند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اخیرا محققان در غرب به این نتیجه رسیده اند که صفحات اجتماعی یکی از عوامل اصلی جدایی زوج هاست. موضوع جالب توجهی که یان کرنر، یک روانکاو نیویورکی به آن اشاره می کند؛ آنفرند کردن و یا لغو دوستی همسرتان از لیست مخاطبین‌تان در فیس بوک و یا دیگر شبکه های اجتماعی است.

متخصصان معتقدند که لزوما تمام فعالیت های اجتماعی شما در صفحات مجازی نباید توسط شریک زندگی تان بازدید و دیده شود و زوج هایی که یکدیگر را در این صفحات اجتماعی Add یا دنبال نمی کنند زندگی بهتر و مستحکم تری دارند.


با همسرتان زیاد قاطی نشوید!


دلیل کرنر برای این امر این است: گاهی بهتر است زوج ها از احساسات و حرف های یکدیگر که در صفحات اجتماعی به اشتراک می گذارند آگاهی پیدا نکنند. به اشتراک گذاشتن حس خستگی، افسردگی و حس هایی که شنیدن آن ها ممکن است برای زوج ها سرکننده باشد. کرنر می گوید، زوج هایی که می خواهند روابط عمیق تری بایکدیگر داشته باشند باید کلیه صفحات اجتماعی خود را حذف کنند و تمام وقت خود را با شریک خود بگذرانند.


با همسرتان زیاد قاطی نشوید!


استفاده از تلفن های همراه به معنای داشتن زمان و ارتباط کمتر با شریک زندگی است به طوری که حتی طبق آمار 25 % زوج ها با اینکه هردو در خانه حضور دارند از طریق پیام رسان های اجتماعی و مسیج های مجازی، با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و این امر باعث جدایی و اختلاف بیشتر بین همسران می شود.

کرنر به زوج ها پیشنهاد می دهد که چند وقت به صورت آزمایشی پروفایل های خود را در صفحات اجتماعی حذف کنند و اثر معجزه انگیز آن را بر روابط زناشویی خود تجربه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار