آغاز همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و آموزشكده علوم انسانی پاريس

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و آموزشكده عالی روش شناسی علوم انسانی پاريس تفاهم نامه همكاری امضاء كردند.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و آموزشكده عالی روش شناسی علوم انسانی پاريس به منظور همكاری دو سويه با كاربست و ميان آوری ظرفيت های دو طرف، تفاهم نامه همكاری امضاء كردند.

برگزاری دوره های آموزشی تخصصی كاربردی حضوری و دوگانه (Blended Learning) در حوزه های روش شناسی علوم انسانی، برنامه ريزی و اجرای طرح های پژوهشی مشترک و برگزاری نشست ها و همايش های علمی و دانشگاهی مرتبط با اهداف و وظايف هريک از طرفين در ايران و فرانسه برخی از موضوعات همكاري در اين تفاهم نامه است.

همچنين همكاري در پژوهش و نگارش دانش نامه تحليلی تاريخ ايران (Encyclopaidia Historia Iranica) و برگزاري «كنگره بين المللي دانش نامه تاريخ ايران» از ديگر موضوعات همكاري اين تفاهم نامه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iraq
معلم دارای مدرک معادل
۱۰:۰۶ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
با سلام واحترام . با عنایت به اینکه در سال های 74تا 82 از طریق بخشنامه رسمی سازمان مدیریت و برنامه ریزی به ادارات آموزش و پرورش ابلاغ می شد که کارکنان اداری و مدیران مدارس برای ادامه تحصیل در رشته مدیریت آموزشی می توانند در آزمون ورودی مرکز آموزش مدیریت دولتی استان ها ثبت نام کنند در سال 79نیزهمین موضوع برای بنده و سایرهمکاران اتفاق افتاد و پس از ثبت نام و در این آزمون شرکت و پس از قبولی مدت 2 سال در مرکز آموزش مدیریت دولتی وابسته به سازمان مدیریت وبرنامه ریزی موفق به کسب مدرک کارشناسی مدیریت شدیم غافل از اینکه این مدرک اعطایی معادل است . الان برای ادامه تحصیل هیچ دانشگاهی آن را قبول ندارد و عنوان می کنند دارندگان مدرک معادل باید آزمون جامع داده باشند و مصوبه وزارت علوم شامل کسانی می شود که قبل از سال 77 مدرک گرفته باشند یا درآزمون جامع قبول شده باشند .حال با این اوصاف که وزارت علوم فقط 2بار نسبت برگزاری آزمون جامع اقدام کرد و خیلی از معلمان به جهت دوری از مرکز شهرستان و به دلیل عدم اطلاع رسانی کامل از این آزمون جامع خبر نداشتند برای ادامه تحصیل مشکل دارند .
از شما مدیر محترم این سایت تقاضا دارد با پیگیری و رسانه ای کردن موضوع دارندگان مدرک معادل ، براساس اعلام مسئولان شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار است موضوع دارندگان مدرک معدل در جلسه کمیسیون معین که 24شهریور برگزار شود مورد بررسی قرار گیرد . امید است با تدبیر مسئولان مشکل ادامه تحصیل فرهنگیان مرتفع شود . انشاء الله
دارنده مدرک معادل
آخرین اخبار