در دومین جلسه شورای مسکن مطرح شد:

فرصت یک ماهه برای رفع مشکلات مسکن مهر استان تهران

معاون عمران استانداری تهران گفت: ادارات آب، برق و گاز استان تهران تا یک ماه فرصت دارند نیاز واحدهای آماده تحویل مسکن مهر را تامین کنند.

فرصت یک ماهه برای رفع مشکلات مسکن مهر استان تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان حسن کریمی معاون عمران استانداری تهران در دومین جلسه شورای مسکن که عصر امروز(یکشنبه) در سالن جلسات استانداری تهران برگزار شد با اشاره به اینکه رفع مشکلات و تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر باید به سرعت انجام شود اظهار کرد: واحدهای مسکن مهر براساس تعهدهای انجام شده باید به مردم تحویل داده شود و ادارات آب، برق و گاز باید نیاز واحدهای آماده تحویل را فراهم کنند.

وی افزود: به ادارات آب، برق و گاز فرصت داده می شود تا مشکل انشعاب نیمه کاره حل شود و واگذاری مسکن مهر طرحی است که از دولت قبل به جا مانده و متعهد به تکمیل آن هستیم تا جایی که در برخی از مناطق مثل شهرستان پردیس پول واحدها را از مردم دریافت کرده و متعهد هستیم 8 واحد مسکن جدید ساخته شود.

معاون عمران استانداری تهران تصریح کرد: جلسه‌ای با حضور مدیرعامل آبفای استان با مسئولان شهرسازی شهرستان‌های پرند و پردیس خواهیم داشت، تا مشکلات فاضلاب و آب واحدهای آماده تحویل برطرف شود.

گفتنی است؛ معاون عمران استانداری تهران قول پیگیری تامین اعتبارات لازم را برای حل مشکلات واحدهای آماده تحویل مسکن مهر پرند و پردیس داد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
نبود مترو پرند و پردیس
آخرین اخبار