اوحدی در گفت‌ و گو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

تکذیب دریافت 130 هزار تومان برای پیش‌ثبت‌ نام پیاده روی کربلا

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: برای انجام پیش‌ثبت‌نام پیاده روی اربعین مبلغی دریافت نمی شود و شایعه هزینه‌ 130 هزار تومانی کذب است.

آقایی /دریافت 130 هزار تومان برای پیش‌ثبت‌نام پیاده روی کربلا کذب استسعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به شایعه در یافت وجه برای پیش‌ثبت‌نام پیاده‌روی کربلا اظهار کرد: دریافت 130هزار تومان برای انجام پیش ثبت نام عتبات شایعه‌ای بیش نیست و اصلا صحت ندارد و تا کنون نیز موردی در این خصوص ثبت نشده است.

وی افزود: در سمت چپ سامانه سماح، گزینه‌ای با عنوان "مخصوص همکاران زیارتی" وجود دارد که همانگونه که از نام آن پیدا است مخصوص کارگزارن زیارتی است که در طول سال اقدام به اعزام زائران به عتبات عالیات می‌کنند و برای دریافت ویزا مبلغ 41 دلار معادل با 130 هزار تومان از زائران دریافت می‌کنند.

اوحدی تصریح کرد:‌ متقاضیان پیاده روی کربلا باید به قسمت راست سامانه برای پیش ثبت نام مراجعه نمایند که در این پیش ثبت نام هیچ هزینه‌ای از زائران دریافت نمی‌شود.

رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: از این رو شایعه دریافت وجه از متقاضیان پیش ثبت نام صحت ندارد و این افراد می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای نسبت به انجام پیش ثبت نام خود اقدام نمایند.


انتهای پیام/
برچسب ها: اوحدی ، سازمان ، حج ، اربعین ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی 90085
۱۸:۱۸ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
لطفا راهنمایی کنید کسانی که بصورت انفرادی میخواهند به کربلا بروند چکار کنند در سایت فقط نوشته شده سرگروه ..؟؟

اگر از دوستان کسی اطلاعاتی دارد لطفا راهنمایی کند
آخرین اخبار