تنها 2 نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا خواهان پذیرش مهاجران هستند

از میان 22 نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا، تنها 2 نفر خواهان اعطای پناهندگی به مهاجران بیشتری هستند.

تنها 2 نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا خواهان پذیرش مهاجران هستند
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، از میان 17 نامزد جمهوری‌خواه و 5 نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا که به سؤالی درباره پناهندگان جنگ‌زده پاسخ داد‌ه‌اند، تنها 2 نفر خواهان پذیرش مهاجران بیشتری در آمریکا هستند.

«مارتین اومالی،» نامزد دموکرات و فرماندار سابق ایالت مریلند، تنها فردی بود که به طور صریح خواهان اعطای پناهندگی دولت آمریکا به 65000 مهاجر سوری در یک‌سال آینده شد. وی در بیانیه‌ روز پنج‌شنبه خود اظهار داشت: «اگر آلمان، با یک‌ چهارم جمعیت آمریکا، می‌تواند 800000 مهاجر را بپذیرد، ما که ملت مهاجران و پناهندگان هستیم، مطمئناً می‌توانیم تعداد بیشتری را بپذیریم.» 

با این حال، «اسکات کوین واکر،» نامزد جمهوری‌خواه و فرماندار ایالت ویسکانسین، یک‌شنبه اعلام کرد برای اجتناب از خطر گروه تروریستی داعش، آمریکا نباید پناهندگان بیشتری را بپذیرد. از سوی دیگر، «جان کاسیچ،» دیگر نامزد جمهوری‌خواه آمریکا و فرماندار ایالت اوهایو، در پاسخ به این سؤال با اعلام اینکه آمریکا نیز در قبال مهاجران مسئول است، مدعی شد مسئولیت اصلی به‌عهده کشورهای اروپایی است. 

«هیلاری کلینتون،» نامزد دموکرات انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا و «برنی سندرز،» رقیب اصلی وی در حزب دموکرات، به‌همراه «جب بوش» و «مارکو روبیو،» دو نامزد جمهوری‌خواه، تاکنون از پاسخ دادن به این سؤال طفره رفته‌اند. «رونالد ترامپ،» دیگر نامزد جمهوری‌خواه نیز در پاسخ به این سؤال اظهار داشت:« شاید آمریکا باید مهاجران بیشتری را بپذیرد.»


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
هر کس رییس جمهور آمریکا ،شود انتخاب شده اوباما باشد بهتر،چون اوباما برجام را قبول کرد وآارم آهسته کشور خود را به آرامش فرو می برد واز جنگ کنار گیری می کرد تا جوانان آمریکایی کشته نشوند
آخرین اخبار