کسب پنج مدال مسابقات کشتی ساحلی کشور برای ورزشکاران گیلانی

ورزشکاران گیلانی پنج مدال مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور را کسب کردند .

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رییس هیات کشتی استان گیلان گفت : در جریان مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور که در شهرستان نور استان مازندران جریان داشت ، ورزشکاران گیلانی موفق به کسب یک مدال طلا ، دو مدال نقره و دو مدال برنز شدند .

نقی هدایتی افزود : در پایان این رقابت ها و در رده سنی نوجوانان ، امیرحسین طلوع نبوتی در وزن 70+ کیلوگرم با غلبه برابر همه رقبای خود عنوان قهرمانی و مدال طلای این مسابقات را کسب کرد .
وی اظهار کرد : همچنین در رده سنی جوانان و در وزن 60 کیلوگرم حمید طوفان و در وزن 70 کیلوگرم میلاد حسینی پور از استان گیلان عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دادند .

وی بیان کرد : در رده سنی جوانان نیز ، علیرضا رضوانی در وزن 80 کیلوگرم و معین شفقی در وزن 80+ کیلوگرم دیگر کشتی گیران گیلانی بودند که موفق به کسب مدال برنز مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور شدند .

رییس هیات کشتی استان گیلان ادامه داد : همچنین امیرحسین طلوع نبوتی کشتی گیر شایسته گیلانی عنوان فنی ترین کشتی گیر این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد و جام اخلاق مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور نیز به تیم گیلان اهداء شد .

نقی هدایتی اضافه کرد : در رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی کشور ، زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر کشور در رده های سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در شهرستان نور استان مازندران با هم به رقابت پرداختند .

منبع: خبر آنلاین

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.