صیادی: عقاب تیم با سابقه و ریشه‌داری است

سرپرست تیم فوتبال عقاب (نیروی هوایی) تهران در پاسخ به ادعای سرمربی تیم ملوان گفت: عقاب تیم با سابقه و ریشه‌داری است.

  احمد صیادی، سرپرست تیم فوتبال عقاب (نیروی هوایی) تهران در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندر رابطه با دیدار این تیم مقابل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تصریح کرد: جوانان ما انگیزه بالایی برای درخشش در بازی مقابل ملوان دارند و این عامل به بالارفتن کیفیت دیدار دو تیم کمک می‌کند.

وی در پاسخ به ادعای حمید استیلی مبنی بر ناشناخته‌بودن تیم عقاب و اینکه از سرمربی بزرگی مانند حمید استیلی بعید بود که بدون در نظرگرفتن گذشته فوتبال ما مطالبی را عنوان کند، گفت: باشگاه عقاب سابقه 50 ساله داشته و در دورانی که لیگ تهران برگزار می‌شد باشگاه عقاب جزو تیم‌های شناخته شده فوتبال تهران بود.

بازیکنانی چون فرشاد پیوس، آندانیک تیموریان، پرویز دهداری، حسین کلانی، خداداد عزیزی و چند تن از بزرگان فوتبال ایران سابقه حضور در باشگاه عقاب را داشته‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز باشگاه عقاب قصد دارد با استفاده از بازیکنان جوان و سرباز به سطح اول فوتبال ایران بازگردد. تیم ما در سال گذشته با کسب مقام قهرمانی در رقابت‌های آسیا ویژن تهران به لیگ 3 کشور صعود کرد و در این فصل نیز قصد داریم با ارائه نمایش زیبا در کنار نتایج خوب به رقابت‌های دسته دوم باشگاه‌های کشور راه یابیم.

صیادی افزود: مهرداد محمدی آقای گل کنونی لیگ برتر قبل از پیوستن به راه‌آهن در تیم عقاب فعالیت می‌کرد.

در حال حاضر نیز بازیکنی مثل محمد خلیلی هافبک جوان استقلال سابقه بازی برای ما را داشته‌اند.

گفتنی است، دیدار در تیم عقاب تهران و ملوان بندرانزلی روز چهارشنبه هجدهم شهریور در انزلی برگزار می‌شود و برنده این دیدار باید به مصاف برنده بازی پرسپولیس تهران و پیکان برود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار