اخبار لیگ یک؛

نساجی عفو شد ، پاس و آلومینیم نه!

تاکنون سه تیم لیگ یکی از شرکت در هفته پنجم محروم شده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  آلومینیم هرمزگان، پاس همدان و ایرانجوان بوشهر به دلیل بدهی که دارند با  تشخیص کمیته انضباطی از شرکت در رقابت های هفته پنجم محروم شده‌اند. البته مسئولان این سه باشگاه در صددند تا به این وضعیت رسیدگی کنند.

بدهی نساجی پرداخت شد

مسئولان باشگاه نساجی مازندران بدهی گذشته را پرداخت کردند تا شاگردان آلوس برای شرکت در بازی در هفته 5 مشکلی نداشته باشند. 

درودگر : بدهی نساجی پرداخت شد فردا بازی می‌کنیم 

مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران گفت: شرایط تیم خوب است و به لطف خدا مشکل بدهی باشگاه هم برطرف شد و فردا با تمام قوا در زمین حاضر خواهیم شد.

درودگر ادامه داد: بدهی باشگاه را پرداخت کردیم تا برای بازی فردا مشکلی نداشته باشیم.

وی افزود: هفته گذشته بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم و در حال حاضر شاگردان آلوس از لحاظ روحی شرایط مطلوبی دارند.

حق دوست: در تلاش هستیم هفته 5 را از دست ندهیم
 
سرمربی تیم آلومینیم هرمزگان گفت: باشگاه در حال رایزنی است تا مشکل محرومیت تیم را برطرف کند باشگاه آلومینیم امروز خصوصی شد و مسئولان تا دیروز بلاتکلیف بودند اما از این پس مشکلات از تیم آلومینیم دور می‌شود.

وی افزود بدهی باشگاه از سال گذشته بوده و مربوط به مدیران سابق این باشگاه است.

حق دوست تأکید کرد: امیدوارم هفته را از دست ندهیم تا از حریفان جا نمانیم.


آلوس: برای دادن آرامش به تیم مصاحب نمی‌کنم 

با دستور مسئولان باشگاه نساجی پائول آلوس سر‌مربی این تیم مصاحبه‌ای نمی‌کند و تنها پس از پایان هر بازی صحبت‌‌های فنی خود را اعلام می‌کند.

 وی در این خصوص گفت: برای دادن آرامش به تیم مصاحبه نمی‌کنم و فقط پس از پایان هر بازی نکات لازم را عنوان خواهد کرد.

پیش بازی پیکان –نساجی مازندران 

تیم فوتبال پیکان فردا میزبان نساجی مازندران است این در حالی است که شاگردان هر زبان با 10 امتیاز درصد جدول خستند و از طرفی این تیم هفته گذشته با نتیجه یک و صفر نفت مسجد سلیمان را شکست داده است و با انگیزه کامل به مصاف نساجی می‌رود.

 تیم فوتبال نساجی مازندران هم با 5 امتیاز به مصاف پیکان می‌رود و هفته گذشته از سه حریف خود خونه به خونه بابل عبور کرد.

ربیعی: سه امتیاز مقابل فجر بدست می‌آوریم 
سر‌مربی تیم شهرداری اردبیل ربیعی گفت پنجشنبه بازی سختی داریم و باید  از سر تیم فجر عبور کنیم البته تمرینات خوبی را پشت سر گزاشتیم ما باید ناکامی در هفته گذشته را جبران کنیم و امتیازی که از دست داده ایم ودر مقابل فجر سپاسی بدست آوریم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار