تحلیل ناظمی از اتفاقات مربوط به سربازی فوتبالیست‌ها

پس از نامه امروز وزیر ورزش و جوانان به سردار فیروز‌آبادی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش تحلیل خود را از سربازهای فوتبالیست در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در صفحه اجتماعی خود گفت: شاید قصه از روزی شروع که اجازه حضور چهار مشمول با تدبیر سرلشگر فیروزآبادی برای تیم ملی ایران در جام ملت‌ها صادر شد. روزی که سر تمرین تیم ملی کی‌روش از فدراسیون گله کرد و موضوع را به وزیر گفت: سردار کمالی آن‌روزها به صراحت گفته بود فدراسیون به فکر این مشمولان نباشد و تیم ملی بدون آنها خواهد رفت.



وی ادامه داد: خوب شد این اتفاق رخ نداد و تیم ملی با مشمولان رفت هرچند با سردار موافقیم که پولادی بدجوری جر زد و برگشت اما این دلیل نمی‌شود که موضوع ملی صعود به جام جهانی و رفتن به المپیک را فدای خطای یک نفر و یا برگشت خوردن یک دستور کنیم.

قطعا سردار همچنان مانند سال‌های دفاع مقدس دغدغه مردم و کشور را دارد پس با تصمیمات سنگین و یک طرفه مساله ایجاد نکنیم.

مطمئن هستم ریاست ستاد کل نیروهای مسلح همانند همیشه با اوامر خود راهگشای موضوع ممنوعیت بازی مشمولان برای تیم ملی فوتبال و امید و تقاضای مسئولان و دوستداران فوتبال ملی خواهد بود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار