ایران و هند به روایت آمار

ایران در سومین دیدارش در مقدماتی جام جهانی به مصاف هند رفت که به بعضی آمارهای این بازی اشاره میکنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،با پیروزی سه بر صفر ایران برابر هند ، رکورد گل نخوردن تیم ملی برابر هند ادامه یافت. تیم ایران ۵۰ سال است که از هند گل دریافت نکرده است . آخرین بار در سال ۱۹۴۵ هند موفق به باز کردن دروازه ایران شد.

اولین بازی ملی کاوه رضایی

 در مسابقه ایران و هند ، اولین بازی ملی کاوه رضایی رقم خورد. مهاجم جوان تیم ملی کشورمان در دقیقه ۷۳ مسابقه به جای خسرو حیدری وارد زمین مسابقه شد و اولین بازی ملی اش را برای ایران انجام داد.

اولین گل تیموریان با بازوبند کاپیتانی

آندرانیک تیموریان اولین گلش با بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به ثمر رساند. این گل دهمین گل ملی تیموریان بود و با این گل در جایگاه ۲۵ بهترین گلزنان ملی قرار گرفت.

اولین کارت زرد ابراهیمی

امید ابراهیمی هافبک تیم ملی کشورمان در این دیدار اولین کارت زردش را با پیراهن تیم ملی دریافت کرد. این مسابقه هفتمین بازی ملی ابراهیمی بود.

دوازدهمین کلین شیت حقیقی

علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی کشورمان در هجدهمین مسابقه ای که در درون دروازه ایران قرار گرفت موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شد. این دوازدهمین کلین شیت حقیقی بود. حقیقی فقط در شش مسابقه گل دریافت کرده است.

آزمون در رتبه ۳۴

سردار آزمون مهاجم جوان کشورمان در این مسابقه هشتمین گل ملی اش را به ثمر رساند و در رتبه ۳۴ بهترین گلزنان ملی کشورمان قرار گرفت. آزمون در این جایگاه در کنار بیانی ، برزگری، معدنچی، عنایتی ، گروسی و شیرزادگان قرار گرفت.

آمار عالی طارمی

طارمی ، مهاجم جوان کشورمان در چهارمین بازی ملی اش سومین گلش را به ثمر رساند.


انتهای پیام
برچسب ها: ایران ، هند ، آمار ، مقدماتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار