قم؛

طرح" از کتاب تا کتاب" در راستای افزایش فرهنگ کتاب خوانی در قم اجرا می شود

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر گفت: این طرح به منظور طرح فراگیر و عمومی اهدای کتاب‌های علمی، آموزشی و مذهبی به کتابخانه‌های مدارس علمیه خواهران، انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: احمد شایان فر مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از اجرای طرح کتاب تا کتاب در استان قم خبر داد.

وی افزود: در این طرح شهروندان کتاب‌های بلا استفاده سالم کتابخانه‌های شخصی را به مرکز نشر هاجر تحویل می‌دهند و کتاب‌های جدید دریافت می‌کنند و از فرهنگ دوستان تقاضا می شود در این امر این نهاد را یاری کنند.

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر زمان اجرای طرح را 15 شهریور تا 15 مهرماه اعلام کرد و اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این طرح می‌توانند کتاب‌های خود را به قم خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقه یکم، واحد 135 مرکز نشر هاجر ارائه کرده و کتاب‌های جدید دریافت کنند.

شایان فر از مزایای این طرح را توسعه امر کتابخوانی، تجهیز کتابخانه‌های مدارس علمیه خواهران سراسر کشور، بهره‌مندی طلاب از کتاب‌ها، اطمینان از استفاده مفید و مطلوب از کتاب‌ها و شرکت در کار خیر و خداپسندانه برشمرد.

انتهای پیام/پ


برچسب ها: طرح ، کتاب تا کتاب ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.