ارومیه؛

رشد 15 درصدی اعتبارات پروژه‌های آبیاری در روستاهای آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی اظهار داشت: امسال میزان اعتبارات تخصیص‌یافته برای اجرای پروژه‌های آبیاری در روستاهای آذربایجان غربی رشد 15 درصدی یافته‌است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،کاظم محمدی‌اقدم با اشاره به میزان اعتبار تخصیصی این پروژه ها، اعلام کرد: امسال 710 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های آبیاری روستاهای آذربایجان غربی تخصیص‌یافته و مقرر شده این اعتبار روی پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه شود.

محمدی‌اقدم با اشاره به اینکه 50 درصد شبکه آب روستایی استان آذربایجان ‌غربی فرسوده است، ادامه داد: نگهداری از تاسیسات آبرسانی در روستاها مستلزم هزینه است که دراین راستای تلاش جدی داریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی با بیان اینکه عملیات آبرسانی در 176 روستای آذربایجان غربی در دست اقدام است، افزود: رویکرد این شرکت در رسال جاری اتمام پروژه‌های در دست اجرا است.

وی خدمت‌رسانی به روستاها را وظیفه ذاتی مسئولین این شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: دولت اهتمام جدی برای خدمات‌رسانی به روستاها را دارد و شرکت آب و فاضلاب روستایی نیز براساس وظایف خود در این زمینه تلاش روز افزون دارد.

محمدی‌اقدم با بیان اینکه آبرسانی به روستاها به ویژه روستاهای صعب‌العبور استان، مشکل و هزینه‌بر است، افزود: خشکسالی‌های اخیر مشکلات را در این زمینه دوچندان کرده‌است که امیدواریم با مدیریت اصولی آب بتوانیم از این بحران گذر کنیم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.