سرمربی ژاپن:چمن آزادی مشکل ساز بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن گفت: چمن بلند ورزشگاه آزادی باعث شده بود که بازیکنانم با مشکل روبه‌رو شوند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هودزیچ پس از پیروزی 6 بر صفر ژاپن مقابل افغانستان اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم و قطعاً تیمی که 6 گل به ثمر می‌رساند تلاش زیادی انجام داده است ما تلاش می‌کردیم که از اول به سمت دروازه افغانستان حمله کنیم اما دفاع سنگین آنها مانع این کار شده بود.

وی گفت: متأسفانه زمین چمن آزادی بلند بود و این کار را برای بازیکنان من دشوار می‌کرد. همه مردم ژاپن از ملی‌پوشان ما انتظار دارند که در همه بازی‌ها برنده باشند ما شانس زیادی مقابل افغانستان داشتیم و اوکازاکی هم بازی خوبی انجام داد اما متأسفانه خاراکوچی (شماره 8) می‌توانست بازی بهتری انجام بدهد البته زدن 6 گل نشان می‌دهد که عملکرد بازیکنانم بد نبوده است

سرمربی تیم فوتبال ژاپن خاطرنشان کرد: ما بازی‌های سختی را در ادامه مسابقات داریم و باید تمرین کنیم و تلاش خود را بیشتر کنیم باید تغییر کنیم تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در مورد حضور تماشاگران افغانی در ورزشگاه گفت: برای من جالب بود با توجه به شکست تیم‌شان 90 دقیقه تیم‌شان را تشویق کردند ما انتظار داشتیم افغانستان ما را بیشتر تحت فشار قرار بدهد اما این اتفاق رخ نداد. متأسفانه در کشور افغانستان شاهد جنگ هستیم که امیدوارم کم کم بهتر شود دعا می‌کنم آنها شرایط بهتری داشته باشند و فوتبال‌شان هم پیشرفت کنند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار