برگزاری جلسه استماعی درخصوص برجام با عنوان "پیامدهای توافق هسته ای ایران"

کمیته امورخارجه مجلس نمایندگان آمریکا امروز جلسه استماعی درخصوص برجام برگزار می کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اد رویس، رئیس کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد این کمیته نهم سپتامبر (هجدهم شهریور) جلسه استماعی را برای بررسی طرح جامع اقدام مشترک (برجام) برگزار می کند.

این جلسه استماع با عنوان "پیامدهای توافق هسته ای ایران (بخش چهارم)" ساعت 10 صبح به وقت واشینگتن (18:30 به وقت تهران) آغاز می شود.

رویس در بیانیه خود آورده است: این توافقنامه مملو از نقص است. دولت اوباما متعهد شده است در ازای محدودیت های موقت ناکافی بر برنامه هسته ای ایران، تحریم های دائمی آمریکا را تعدیل کند. 

وی مدعی شد: این توافقنامه به ایران اجازه می دهد برنامه هسته ای در مقیاس صنعتی خود را بعد از ده سال آغاز کند، مانع از ورود بازرسان بین المللی به تاسیسات هسته ای مخفی اش شود و تلاش های گذشته برای ساخت یک سلاح هسته ای را پنهان کند. این جلسه استماعی بخشی از مجموعه جلسات برای بررسی توافق هسته ای ایران و گفتگو درباره راههای کاهش دادن پیامدهای این توافق بد است.

ژنرال چوک ولد، معاون فرمانده سابق فرماندهی آمریکا در اروپا، دریاسالار ویلیام فالون، فرمانده سابق فرماندهی مرکزی آمریکا و لئون ویسلتیر، استاد بلندپایه موسسه بروکینگز از جمله سخنرانان در این جلسه خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار