جان بينر: از ادامه تحریم‌های ایالتی ضد ایران حمایت می‌کنم

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با "بزرگترین حامی تروریسم" خواندن ایران، حمایت خود را از فرماندارانی که خواستار تحریم‌های ایالتی ضد تهران هستند، اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی مجلس نمایندگان آمریکا، جان بینر، رئیس مجلس نمایندگان، از مواضع سرسختانه فرمانداران آمریکا ضد ایران حمایت کرد.

 بینر در بیانیه‌ای در حمایت خود را از فرمانداران مخالف ایران که خواستار تحریم های ایالتی ضد ایران هستند، اعلام کرد.

جان بینر در این بیانیه قویا از مواضع پانزده فرماندار آمریکایی در حفظ تحریم های ایالتی علیه ایران، حمایت کرد.

روز گذشته پانزده فرماندار آمریکایی به اطلاع باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا رسانده بودند که قصد دارند تحریم های ایالتی ضد ایران را حفظ کنند.

در بیانیه جان بینر در این باره آمده است: "هر فرمانداری این مسئولیت را دارد که به حفظ امنیت آمریکا کمک کند. من قویا از کسانی که قصد دارند تحریم‌های ایالتی علیه دولت خطرناک ایران را حفظ کنند، حمایت می کنم. براساس توافقی که رئیس جمهور به دست آورده است، ما می دانیم که ایران مسیر به سمت بمب هسته ای را حفظ خواهد کرد. ما می دانیم که تحریم‌های موشکی و تسلیحاتی ایران برداشته خواهد شد."

وی افزود: "حتی رئیس جمهور اوباما اذعان دارد که رژیم ایران به احتمال زیاد منابع مالی ناشی از پول های تازه بدست آمده را صرف حمایت از فعالیت ها و شبکه های تروریستی می کند که تهدیدی برای ما و همپیمانان ما هستند."

وی اضافه کرد: در مجلس نمایندگان آمریکا، یک اکثریت دو حزبی مشغول کار است تا مانع از یک توافق بد با ایران شود. 

بینر ادامه داد: "من مصرانه از همه فرمانداران می خواهم که به دقت واقعیت های موجود در این توافقنامه را بازنگری کنند و در موضع شدید ضد بزرگترین حامی تروریسم در دنیا، به ما ملحق شوند."


در ادامه این بیانیه متن کامل نامه فرمانداران خطاب به باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا منتشر شده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۰:۲۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
سریالهای تکراری
آخرین اخبار