شروع جنگ داخلی فوتسال؛

پیغام خسوس، آتش‌بس را نقض کرد

خط خوردن نام خسوس از لیست گزینه‌های تیم ملی باردیگر سکوت را شکست تا گزینه‌ها قدرت نمایی کنند.

پیغام خسوس، آتش‌بس را نقض کرد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با جواب منفی خسوس به مسئولان فوتسال کشور و خط خوردن نام این مربی از جمع گزینه‌ها بازهم جنب و جوشی در رسانه‌ها و فوتسالی‌ها به راه افتاد تا هرکس فرد مورد نظر خود را پررنگ نشان دهد.

از آنجا که متاسفانه بخش مدیریت کمیته فوتسال ضعیف عمل کرده همیشه چشم به دهان دیگران دانسته و از ترس انتقادات شخصیتی ناپایدار دانسته می‌توان سرمربی تیم ملی را از نام پررنگ یک گزینه در رسانه‌ها و یا مصاحبه‌های پی‌در‌پی حدس زد.

اتفاق بدی است که افراد فنی فوتسال برای پرهیز ار روی کار آمدن افراد داخلی که یا شایستگی حضور در تیم ملی را ندارند یا به جریاناتی متصلند که در آینده ورزش را به خطر می‌اندازد، راضی به بازگشت خسوس و یا هر گزینه خارجی باشند.

جالب این است که از همین فردا جنگ داخلی آغاز می‌شود و یکی از گزینه‌هادیگری را زیر سوال می‌برد، دیگری کارهای پشت پرده‌ی دیگری را روی آب می‌ریزد.

با وجود اینکه دل خوشی از خسوس نداریم اما جواب ردش و تصور آینده از رودررویی گزینه‌ها ای‌کاش می‌گوییم و می‌خواستیم که با توجه به زمان اندک باقی‌مانده تا شروع رقابت‌ها فردی می‌آمد تا دیگر مرحله‌ی دعوای گزینه‌ها دودلی رئیس، آزمون و خطا و دو دستگی را پیش رو نداشتیم.

از آنجا که نام شمس، شمسایی، لک، ناصرصالح و ناظم‌الشریعه به عنوان دستیار به گوش می‌رسدباید دید نام آستاهای فوتسال (من) خود را کنار می‌گذارند تا پس از تصمیم کمیته فنی یک فرد بدون حاشیه و انتقاد کار خود را در تیم ملی آغاز کند یا رقابت‌های جام ملتهای آسیابا نتایج ضعیف تغییر کابوس بلاتکلیفی این روزهایمان خواهد بود.

البته رعایت انصاف و منطق از سوی مسولان کمیته فوتسال و همچنین ثباتشان در تصمیم گیری می‌تواند روشن شدن وضعیت کادر فنی تیم ملی را جلو بیندازد تا فرصتی داشته باشیم به تیم‌هایی برسیم که حتی جام باشگاه‌های آسیا را فدای درخشیدن در جام ملتها کردند و با ترکیب غیراصلی خود به ایران آمدند.

امیدوارم حالا که در مورد خسوس ابهامی وجود ندارد و خودمان با خودمان تنها شدیم، تصمیمی ضرب‌الاجلی و منطقی برای نجات فوتسال کشور اتخاذ شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار