ترابیان: کپی قرارداد تیم ملی در خسوس فرستاده شده است

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: قرارداد تنظیم‌شده برای خسوس ارسال شده تا با وجود آن، مدیر شرکتی که در آن مشغول به کار است را راضی کند.

ترابیان: کپی قرارداد تیم ملی در خسوس فرستاده شده است
عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پس از بررسی گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی و از زیر نظر گذراندن شرایط خسوس ، شمسایی، شمس و صالح و باتوجه به شرایط خاص شمسایی و جدا شدنش از تیم تاسیسات دریایی تصمیم برای بقای خسوس گرفته شد. در همین راستا برای از میان برداشتن موانع بازگشت خسوس به ایران، قراردادش تنظیم و برای این مربی ارسال شد تا خسوس با ارائه کپی این قرارداد به شرکتی که در آن مشغول به کار است مجوز حضور  در تیم ملی را بگیرد.

وی افزود: این قرارداد در صورت مورد قبول قرارگرفتن، به خسوس اجازه می‌دهد تا با مرخصی 6 ماهه،8 ماهه یا یک ساله برای هدایت تیم ملی به ایران بیاید.

با توجه به اینکه روز تعطیلی کشور میزبان این قرارداد ارسال شد، امروز خسوس فعالیت‌های مربوط به رضایت گرفتن از مدیران شرکت را آغاز می‌کند در مدت کوتاهی به ما پاسخ می‌دهد. پس از دریافت جواب، جلسه کمیته فنی به صورت اضطراری انجام می‌شود تا تیم ملی تمرینات خود را برای حضورش قدرتمند در جام ملت‌ها زیر نظر خسوس آغاز کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ترابیان ، فوتسال ، خسوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار