ساری ؛

بهره مندی بیش از 38 هزار فریدونکناری از خدمات بیمه سلامت مازندران

مدیرکل بیمه سلامت مازندران افزود : از آن جایی که سلامت جزء نیاز های اساسی مردم است ، دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به این بخش داشته و جزو اولویت های برنامه های دولت قرار دارد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ؛ دکتر ظفرمند افزود : حدود 38838 نفر از جمعیت فریدونکنار تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که در صندوق های مختلف بیمه ای از خدمات بیمه درمان برخوردار می باشند و در همین راستا 28 موسسه طرف قرارداد نیز در این شهرستان به ارائه خدمت به بیمه شدگان مشغول می باشند .

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در ادامه، ضمن تقدیر از تعامل سازنده مسئولین با این اداره کل در بحث توانمند سازی بیمه شدگان در دریافت خدمات مورد نیاز اعلام کرد : اداره کل بیمه سلامت مازندران بر اساس اهداف عملیاتی تدوین شده در صدد است تا با برگزاری همایش هایی با حضور مسئولین و تمامی نهاد های مرتبط با سلامت مردم به تبیین حقوق بیمه شدگان در امر درمان و سلامت بپردازد تا با توانمندسازی بیمه شدگان وافزایش سطح آگاهی مردم، مطالبه‌خواهی خوبی در قبال خدماتی که دریافت می‌کنند داشته باشند.

لازم به ذکر است در این نشست اهداف ترسیمی و خدمات ارائه شده و برنامه های آتی این اداره کل برای شهروندان فریدونکناری مورد بررسی قرار گرفت .


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.