مخترع تجهیزات ورزشی از کم لطفی ایران ناراحت است

آجرلو، مخترع دستگاه کمک آموزشی نگهدارنده سلاح‌های ورزشی تیراندازی از بی‌توجهی در داخل کشور نسبت به مبتکران تجهیزات ورزشی می‌نالد.

فرید آجرلو با بیان این مطلب درگفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، به حدود 25  خبرگزاری در مورد دستگاه اختراعی و ویژگی‌هایش به حوزه‌های علمی و ورزشی ایمیل زدم اما متاسفانه هیچ‌کدام از آنها کوچکترین پوششی برای یک اختراع ایرانی انجام ندادند.

وی افزود: همین ایمیل را برای کشورهای سطح اول ورزش دنیا نظیر انگلستان، آلمان، آمریکا و چین فرستادم سریعا واکنش نشان داده و درصدد ارائه کردن دستگاه آموزشی نگهدارنده سلاح‌های ورزشی تیراندازی به آنها شدم.

آجرلو همچنین خاطرنشان کرد: متاسفانه اگر حوزه‌های ورزشی به جای آنکه به سطح علمی و فنی ورزش توجه کنند وقت خود را صرف حواشی فوتبال کرده‌اند.

بنابراین گزارش فرید آجرلو سابقه عضویت در تیم ملی تیراندازی دارد و فرزند یوسف آجرلو، مربی تیراندازی سابق تیم ملی است.

دستگاه کمک‌آموزشی نگهدارنده سلاح‌های ورزشی تیراندازی در تاریخ 23 اسفند 1392 به شماره 85295 به ثبت رسیده است. همچنین این اختراع دارای تاییدیه علمی از پژوهشگاه علوم ورزشی و تربیت بدنی وزارت علوم و فناوری و تاییدیه علمی از انجمن مهندسی ورزشی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات است.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.