مسابقات اهداف پروازی در ایتالیا زنگ تفریح نیست

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: تیم اهداف پروازی با تمام توان در جام جهانی شرکت کرد و این تیم حریف آسانی برای رقبا نخواهد بود.

نواب‌نوری در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره وضعیت تیم اهداف پروازی برای شرکت در رقابت‌های جهانی ایتالیا بیان کرد: جام جهانی ایتالیا آخرین رقابت برای کسب سهمیه المپیک است و تیم اهداف پروازی با توجه به عملکردش در دو مسابقه گذشته نشان داد که پتانسیل حضور در المپیک را دارد.

وی افزود: هرچند ملی‌پوشان تمرین را دیر شروع کردند اما تیم خوب و با انگیزه‌ای را عازم کرده‌ایم و این تیم هرگز در این رقابت زنگ تفریح نخواهد بود. ملی‌پوشان همه تلاش‌شان کسب سهمیه المپیک است، هرچند که با کمبود امکانات و تجهیزات روبرو بودند.

نوری گفت: جام جهانی ایتالیا چون آخرین مسابقه جهانی است همه ورزشکاران سعی می‌کنند سهمیه المپیک را بگیرند و رقابت تنگاتنگی بین ورزشکاران حاکم است و به خاطر حمایت بالای آن ورزشکار باید از تجربه بالایی برخوردار باشد.

دبیر فدراسیون تیراندازی افزود: هدف ما مسابقات آسیایی کویت است چون در این رقابت اگر اندکی تمرکز و تمرین بیشتر داشته باشیم شانس کسب سهمیه ریو دور از دسترس نیست.

نوری ادامه داد: با وجود مشکلات مالی که فدراسیون همیشه با آن درگیر بوده است، تیم ملی اهداف پروازی برای شرکت در رقابت‌های لوناتو ایتالیا عازم شد.

دبیر فدراسیون تیراندازی از اعزام تیراندازان به اردوی هانوفر خبر داد و در این خصوص گفت: حدود یک ماه آینده تیم ملی تفنگ خفیف برای تجهیز سلاح و تأمین فشنگ به اردو هانوفر اعزام خواهد شد که این بار نسبت به اردو گذشته در آلمان تعداد بیشتری اعزام می‌شوند تا با آمادگی بیشتر در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار