صالحی در گفت‌وگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:

محکومیت 60 میلیاردی قاچاق گوشی همراه

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان اصفهان از کشف و ضبط مقادیر زیادی گوشی تلفن همراه خبر داد.

محکومیت 60 میلیاردی قاچاق گوشی همراهصالحی مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگارن جوان گفت: ماموران نیروی انتظامی در محور شیراز به اصفهان به یک دستگاه کامیون مظنون شده و در ادامه اقدام به توقف این وسیله نقلیه کردند.

وی در ادامه افزود: در بازرسی از این  وسیله نقلیه تعداد 17 هزار گوشی تلفن همراه که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند که با توجه به عدم ارائه اسناد گمرکی از سوی راننده کالا به ظن قاچاق ضبط شد.

مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان اصفهان عنوان کرد:‌ارزش ریالی کالای مکشوفه از سوی گمرک 60 میلیارد ریال برآورد شده است ضمن انکه با احراز تخلف انتصابی پرونده‌ای تحت عنوان قاچاق کالا و ارز تشکیل شده و جهت رسیدگی پرونده به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز ارجاع شده است.

صالحی در پایان گفت: شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز که وظیفه رسیدگی به این پرونده را به عهده دارد با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده و گزارش واصله ماموران نیروی انتظامی کالا به همراه وسیله نقلیه به نفع دولت ضبط شده و متهم نیز به پرداخت جریمه 60 میلیارد ریالی در حق خزانه دولت محکوم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار