همدان؛

شرکت 50 هزار دانش آموز استان در پایگاه های تابستانی اوقات فراغت

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان از شرکت 50 هزار دانش آموز استان در پایگاه های تابستانی اوقات فراغت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن آقا یوسفی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران همدان  گفت: 200 پایگاه تابستانی در راستای طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزی در تابستان امسال در همدان فعال است.

وی با بیان اینکه همچنین 100 پایگاه دائم غنی سازی اوقات فراغت به صورت سالیانه در همدان فعال است، افزود: این در حالی است که طی تابستان جاری 50 مرکز علمی و جبرانی هم به فعالیت پرداختند.

وی گفت: دانش آموزان شرکت کننده در طرح های اوقات فراغت در قالب رشته های فرهنگی و هنری نظیر قرآن ، احکام ، معارف اسلامی ، خطاطی ، خیاطی ، آشپزی و آموزش مهارت های کامپیوتری و ورزشی نظیر فوتبال ، والیبال ، شنا ، کشتی ، تنیس و شطرنج مشغول فعالیت هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال استقبال خوبی از این پایگاه ها در سطح استان نسبت به سال گذشته شده است ، ادامه داد: دانش آموزان در این پایگاه ها در قالب مدارس ، دارالقرآن ها ، سالن های ورزشی ، استخر ، هنرستان ، پژوهش سرا و سازمان دانش آموزی با رویکرد قرآنی و تربیت دینی در حال گذران اوقات فراغت خود هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.