قم؛

2مدال مسابقات کشوری برگردن کشتی گیران قمی

رئیس هیئت کشتی استان قم از موفقیت کشتی‌گیران قمی در کسب 2 مدال طلا و نقره رقابت‌های کشتی المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های پیام نور کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رئیس هیئت کشتی استان قم محسن حلوایی گفت:کشتی‌گیران قم  علاوه بر رقابت‌های قهرمانی کشور و همچنین میادین برون‌مرزی که همراه با تیم‌های ملی کشتی فرنگی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشورمان به آن اعزام می‌شوند در سایر تورنمنت‌ها به میدان می‌روند.
 
حلوایی با اشاره به موفقیت کشتی‌گیران قم در کسب یک نشان طلا و یک مدال نقره مسابقات کشتی فرنگی المپیاد پیام نور پافزود: فرنگی کاران قم با درخشش در این پیکارها سرانجام صاحب یک مدال طلا و یک نقره هفتمین دوره این المپیاد شدند.
 
حلوایی تصریح کرد: رقابت‌های رشته کشتی از نظر کمی و کیفی در سطحی بسیار بالا به میزبانی دانشگاه پیام نور قم به انجام رسید و طی آن 70 کشتی‌گیر به نمایندگی از 16 استان مختلف برای کسب عناوین برتر به روی تشک رفتند و با برگزاری 66 مسابقه نفرات برتر اوزان مختلف معرفی شدند.
 
رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز کرد: در رقابت‌های رشته کشتی فرنگی، اصغر پاسالاری در وزن 71 کیلوگرم به نمایندگی از استان قم برابر حریفان به روی تشک مسابقات رفت و توانست با عبور از سد رقبای خود، در دیدارهای مرحله گروهی و حذفی به دیدار پایانی و فینال راه پیدا کند.
 
این مسئول با بیان اینکه پاسالاری تنها کشتی‌گیر طلایی قم در این رقابت‌ها بود، خاطرنشان کرد: پاسالاری در دیدار فینال این وزن در مقابل امیر قلاوند کشتی‌گیر عنوان‌دار خوزستانی به میدان رفت و توانست در یک کشتی سخت و مهیج بر این حریف غلبه کند و مدال طلا را به خود اختصاص دهد.
 
حلوایی با بیان اینکه عملکرد قابل قبولی را از کشتی‌گیران قمی در این رقابت‌ها شاهد بودیم اضافه کرد: سعید رحمانی‌آزاد دیگر نماینده فرنگی‌ قم در این رقابت‌ها بود که در وزن 59 کیلوگرم به دیدار رقبای خود رفت و توانست با پیروزی مقابل سایر مدعیان به دیدار پایانی راه پیدا کند.
 
وی یادآور شد: رحمانی‌آزاد دیدار فینال وزن 59 کیلوگرم را مقابل حامد شیرنگ از تیم دانشگاه پیام نور استان کرمان برگزار کرد اما نتوانست از سد این حریف عبور کند و با واگذاری نتیجه این مسابقه،  در نهایت به عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره نائل شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.