اصفهان؛

نخستین المپیاد فیلم سازی نوجوانان اصفهانی برگزار شد

450 فیلم از سراسر ایران به این جشنواره ارسال شد که سهم استان اصفهان از این تعداد 52 اثر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید محمد طباطبایی پیرامون نخستین المپیاد فیلم سازی نوجوانان اظهار داشت: امروز درحال نظاره کردن اتفاق خوشایندی هستیم چراکه در سراسر ایرن اولین تجربه فیلم سازان نوجوان روی پرده نقره ای به نمایش گذاشته می شود.

وی بیان کرد: انجمن سینمای جوانان ایران با 59 دفتر در سراسر کشور بزرگترین مدرسه سینمای خاورمیانه و الگوی سینمایی در دنیا است، به همین دلیل از همه نوجوانانی که وارد این عرصه سخت شده اند دعوت می کنم در دوره های سینمای جوانان شرکت کنند تا آینده آنها به بهترین شکل رقم بخورد.

مدیر انجمن سینمای جوانان اصفهان در ادامه افزود: سینمای جوانان اصفهان با بیش از 30 سال تجربه امروز به یک پختگی و بالندگی رسیده و توانسته گامی بزرگ برای تربیت علاقه مندان به حوزه فیلم سازی و سینما بردارد.

وی با اشاره به آمار فیلم های نخستین المپیاد فیلم سازی نوجوانان اظهار کرد: 450 فیلم از سراسر ایران به این جشنواره ارسال شده که سهم استان اصفهان از این تعداد 52 اثر می باشد و اصفهان با این تعداد فیلم جزء رتبه های اول شرکت کننده در کل کشور است.

مدیر انجمن سینمای جوانان اصفهان گفت: در مهر ماه سال جاری این 450 فیلم با هم به رقابت می پردازند و امیدواریم که سهم جوایز فیلم سازان اصفهانی که از سنین 12_19 سال در این المپیاد شرکت کرده اند نسبت به دیگر استان ها بیشتر باشد. 



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.