شهرکرد؛

انتصاب امام جمعه جدید بخش باباحیدر استان چهارمحال و بختیاری

حجت الاسلام عزت الله سنجیده به عنوان امام جمعه جدید بخش باباحیدر استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در حکمی حجت الاسلام عزت الله سنجیده را به عنوان امام جمعه جدید بخش باباحیدر شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.

در حکم انتصاب امام جمعه جدید بخش باباحیدر آمده است:

« ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام مرتضی هاشمی امام جمعه محترم سابق و با تائید علمای اعلام (ایدهم الله تعالی)، جنابعالی از طرف مقام معظم ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) به مدت سه سال به سمت امام جمعه بخش باباحیدر منصوب می شوید.

ان شاء الله تعالی ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی، مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب خونبار ملت شریف ایران دارند آشنا ساخته، به وحدت و همبستگی دعوت کنید و از تفرقه و اختلاف برحذر دارید.

امید است روحانیون معظم، اهالی محترم بخصوص ارگان ها و نهادهای انقلابی فرصت را مغتنم دانسته، همکاری لازم را در انجام هر چه با شکوهتر نماز جمعه در محل با جنابعالی داشته باشند. »

حجت الاسلام سنجیده پیش از این امام جمعه بخش حمیل شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه بود.

آیین معارفه امام جمعه بخش باباحیدر جمعه آینده 27 شهریور برگزار می شود.

بخش باباحیدر از توابع شهرستان فارسان در چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن در فاصله ۴۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.