مهلت ثبت‌نام در «طرح ملی تقرب» تمدید شد

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور از تمدید مهلت ثبت نام و حضور در طرح ملی آموزش غیرحضوری تدبر در جزء 30 قرآن کریم، تا پایان تابستان سال جاری خبر داد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور از تمدید مهلت ثبت نام و حضور در طرح ملی آموزش غیرحضوری تدبر در جزء 30 قرآن کریم خبر داد و گفت: با توجه به غیرحضوری برگزار شده این طرح و متمرکز نبودن سیستم آموزش و آزمون این طرح، ثبت نام و شرکت در این دوره آموزشی می‌تواند طی فرآیندهای مختلف و موازی نیز انجام شود.

وی افزود: علاقه مندان تا پایان شهریورماه 94 می‌توانند با ارسال عدد 14 به سامانه پیام کوتاه موسسه تدبر در قرآن و سیره به شماره (30005915) و یا تکمیل فرم ثبت‌نام در پورتال مدیریت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت در این طرح ثبت نام نمایند.

گفتنی است، آشنایی با تدبر در آیات 37 سوره از سوره‌های قرآن کریم، آشنایی با مبادی و مبانی تدبر در قرآن، انس روزافزون با قرآن کریم، افزایش بهره‌وری و فهم آیات قرآن کریم برای عموم مردم و ... را می‌توان از اهداف این طرح برشمرد.

یادآور می‌شود، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم، حداقل 16 سال سن و همچنین توانایی صحیح خوانی قرآن کریم ازجمله شرایط عمومی شرکت‌کنندگان در این دوره است.

شایان ذکر است، تمامی مراحل آموزش و آزمون طرح ملی تقرب با محوریت تدبر در جزء 30 قرآن کریم، به‌صورت مجازی و از راه‌های یاد شده صورت می‌گیرد، در واقع پس از ثبت نام، بسته آموزشی طرح شامل درس‌نامه تدبردرقرآن جزء 30 و 4 حلقه لوح فشرده تدبر ترتیبی جزء 30 اثر حجت‌الاسلام‌و المسلمین محمدحسین الهی زاده از طریق پست در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

گفتنی است، محدودیتی برای اخذ آزمون هماهنگ در روز و موعد مقرر وجود ندارد و متقاضیان از زمان آغاز فرآیند ثبت‌نام به مدت 45 روز این دوره غیرحضوری را خواهند گذراند و در پایان دوره 45 روزه این طرح، با اخذ آزمون تستی اینترنتی، گواهینامه دوره آموزش غیرحضوری تدبر در قرآن کریم و مورد تأیید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و موسسه تدبر در قرآن و سیره صادر می‌شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار